معاون قرآن و عترت اداره ارشاد استان اصفهان:

همایش «هنر انقلاب اسلامی» در هنرستان هنرهای زیبای اصفهان برگزار خواهد شد

معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: همایش «هنر انقلاب اسلامی» با حضور هنرمندان پیشکسوت استان اصفهان در هنرستان هنرهای زیبای اصفهان برگزار خواهد شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت‌الاسلام ابوالفضل یعقوبی امروز در نشست مطبوعاتی و رسانه‌ای کمیته‌های ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس استان اصفهان اظهار کرد: تقارن هفته دفاع مقدس امسال با شروع ایام محرم را به فال نیک می‌گیریم.

وی افزود: مسأله امر به معروف و نهی از منکر بازگو کننده فلسفه قیام امام حسین(ع) از زبان این امام همام است و رسالت ما این است که در هفته دفاع مقدس به طور جدی به این موضوع بپردازیم؛ اگر مشاهده می‌شود که بعد از دوران دفاع مقدس و به خصوص در دهه اخیر، ارزش‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در جامعه کمرنگ شده به دلیل آن است که در مقابل برخی مرزشکنی و حرمت‌شکنی‌ها بی‌تفاوت شده‌ایم و سنگرها را در بعضی از بخش‌ها رها کرده‌ایم، طبیعتاً در چنین شرایطی دشمن با تمام قوا به میدان می‌آید.

معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با اشاره به برنامه‌های فرهنگی و هنری استان اصفهان در هفته دفاع مقدس گفت: بخشی از برنامه‌های دستگاه‌های فرهنگی استان اصفهان داخلی و بخش دیگری از آن‌ها استانی است؛ آیین نواختن زنگ دفاع مقدس و همایش «هنر انقلاب اسلامی» با حضور هنرمندان پیشکسوت استان اصفهان روز سه‌شنبه 4 مهر ماه(پنجمین روز هفته دفاع مقدس) در هنرستان هنرهای زیبای اصفهان برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: برگزاری نمایشگاه فیلم و عکس دفاع مقدس در مجموعه فرهنگی استاد فرشچیان، برگزاری مسابقه عکس با تلفن همراه با موضوع دفاع مقدس و محرم، برگزاری یادواره شهدا در تعدادی از کانون‌های فرهنگی هنری، برگزاری سمینار «سبک زندگی شهدا» در دانشگاه آزاد اصفهان، برگزاری مسابقه وبلاگ‌نویسی دانشجویان در دانشگاه آزاد اصفهان و برگزاری آیین تجدید میثاق هنرمندان با آرمان‌های شهدا، از ویژه برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.

یعقوبی بیان داشت: برگزاری نمایشگاه نقاشی، مسابقه داستان‌نویسی، مسابقه خاطره‌نویسی و اجرای نقاشی دیواری در 60 مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان از جمله اقدامات فرهنگی استان اصفهان در هفته دفاع مقدس است.

وی در پایان تأکید کرد: همچنین برگزاری مسابقات متنوع فرهنگی و هنری توسط دانشگاه اصفهان، آماده‌سازی کتاب «سیره دریادلان» و چاپ آن در هفته دفاع مقدس توسط ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان، آماده‌سازی سیر نمایشگاهی برای استفاده در فضاهای عمومی توسط دستگاه‌های فرهنگی توسط ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان از دیگر برنامه‌های فرهنگی هفته دفاع مقدس در استان اصفهان خواهد بود.

 

انتهای پیام/م

 

برگزاری برنامه های هنری در هفته دفاع مقدس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.