ناصری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

شورای سیاستگذاری اصلاح‌طلبان با ترکیبی جدید در انتخابات 98 شرکت می‌کند

یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: شورای سیاست‌گذاری اصلاح طلبان با رویکرد فعلی و ترکیبی جدید در انتخابات سال 98 شرکت می‌کند.

شورای عالی سیاست گزاری با رویکرد و ترکیبی جدید در انتخابات سال 98 حضور می‌یابدعبدالله ناصری فعال سیاسی اصلاح‌طلب در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره صحبت‌های اخیر برخی از شخصیت های حزبی مبنی بر تغییر شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان و شکل گیری شورایی بالاتر اظهار کرد: شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان محصول شورای مشورتی آن‌ها است که به عنوان یک مجمع بالادستی در سیاست گذاری این شورا حضور دارد و ترکیب آن را مشخص می‌کند.

وی افزود: اکنون کمیته‌ای به منظور بازنگری در ترکیب اصلی شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح طلبان اعم از حقیقی و حقوقی تشکیل شده است. طبیعتا احزاب فراگیر و گسترده‌ ای در جبهه اصلاحات که فعالیت‌ بیشتر، شعب نمایندگی و رسانه ای دارند نسبت به تشکل‌های ضعیف و کمرنگ از آرای بیشتری برخوردار می شوند.


ناصری تصریح کرد: لازم است اشخاص حقیقی و حقوقی در این ترکیب مورد بازنگری قرار بگیرند چرا که جامعه ما چندان حزب گرا نبوده و یا از احزاب توسعه یافته‌ای برخوردار نیست.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب بیان کرد: تاریخ جمهوری اسلامی ایران نشان داده است که شخصیت‌های ملی در روند تأثیرگذاری در کارزارهای انتخاباتی و رقابت‌های سیاسی و همچنین دستاوردهای هر جناح مؤثر واقع می‌شوند بنابراین انتظار می‌رود که این کمیته در بازنگری و ترکیب اعضا تغییرات لازم را ایجاد کند.

ناصری در پایان خاطر نشان کرد: به نظر می‌رسد که شورای عالی سیاست‌گذاری با تغییراتی که ممکن است در آن انجام شود به راه خود ادامه می‌دهد اگر چه ممکن است راه آن تغییر پیدا کند اما با ماهیت و رویکرد فعلی و با ترکیبی جدید در انتخابات سال 98 به قوت ظاهر خواهد شد.

انتهای پیام /

 تغییرات شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار