طی نامه‌ای؛

کاظم جلالی درباره احتمال بروز فاجعه در خیابان سپهبد قرنی به شهردار تهران هشدار داد

رییس مرکز پژوهش‌های مجلس طی نامه‌ای به شهردار تهران از احتمال وقوع فاجعه‌ای در خیابان نزدیک به این مرکز خبر داد.

احتمال بروز یک فاجعه در خیابان سپهبد قرنی تهران را هشدار می دهمبه گزارش حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛، ‌کاظم جلالی رییس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی طی نامه‌ای به محمدعلی نجفی شهردار تهران موضوع احتمال بروز خطر جبران ناپذیر در خیابان شهید سپهبد قرنی تهران را هشدار داد.

متن نامه نماینده مردم تهران، ری،‌ شمیرانات،‌ اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی به شرح زیر است؛

جناب آقای دکتر نجفی
شهردار محترم تهران

باسلام‌وتحیت؛

ضمن آرزوی سلامتی و توفیق رورزافزون، احتراما به استحضار می‌رساند که دو اسکلت فلزی در دو طرف ساختمان مرکز پژوهش‌ها یکی هجده سال و دیگری سیزده سال معطل مانده و هر دو ساختمان خصوصا اسکلت بخش شمالی ساختمان مرکز، گودالی بیست و سه متری ایجاد کرده و با نیلینگ، خیابان شهید قرنی را از فروریزی در گودال محافظت می‌کند.

از ماه‌ها پیش این مرکز پی گیر حادثه احتمالی خطرناک در این منطقه بوده که بجایی نرسیده است. هم اینک ساختمان مرکز پژوهش‌ها در حال انتقال است واین نامه از سر خیرخواهی و جلوگیری از خسارات احتمالی جانی و مالی و پیشگیری و اعلام خطر از وقوع یک فاجعه در تهران نگاشته می‌شود. کارشناسان می‌گویند عمر نیلینگ شش ماه تا یکسال است لیکن عمر این نیلینگ بیست و سه ساله است و اگر نیلینگ شکسته شود بخشی از خیابان سپهبد قرنی را خواهد بلعید.

من بعنوان یک مسئول و نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی و کسی که ماه‌ها با خوف احتمال بروز یک فاجعه به همه مسئولین وقت بویژه شهرداری تذکر داده‌ام (حتی شهردار محترم قبلی از محل نیز بازدید کرده‌اند) مجدداً به جنابعالی که اخیراً مسئولیت شهرداری کلانشهر تهران را پذیرفته‌اید هشدار می‌دهم و می‌گویم جان مردم در خطر است و احتمال بروز یک فاجعه ملی می‌رود. والامر الیکم

کاظم جلالی

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار