گردهمایی هئیت های عزاداری شرق استان در ریگان برگزار شد

گردهمایی هئیت های عزاداری شرق استان با حضور جمعی از مسئولین و هئیت های عزاداری شرق استان دربخش گنبکی ریگان برگزار شد .

گردهمایی هئیت های عزاداری شرق استان در ریگان برگزار شدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ جلالی مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان در این گردهمایی با تسلیت فرا رسیدن ماه محرم گفت در استان کرمان بیش از 3هزار هئیت مذهبی فعالیت دارند .


جلالی تصریح کرد: در شرق استان کرمان بیش از 300هئیت مذهبی وجود دارد که با برنامه ریزی های صورت گرفته عزاداری باشکوهی در استان برگزار خواهند نمود .


وی افزود: یکی از برنامه هایی که امسال در ستاد شئونات تصویب شد وبه تمامی شهرستان ها ابلاغ شد ارتقائ بحث فرهنگی وامنیتی واجتماعی هئیت ها که با کمک های مسولین انجام خواهد شد .


همچنین مدیر کل زندان های استان کرمان در این همایش گفت: امسال با برنامه ریزی های صورت گرفته هئیت های عزاداری در زندان های استان حضور خواهند یافت وبرنامه عزاداری را انجام خواهند داد .


امیری تصریح کرد: حضور زندانیان در پای این منبرها و عزاداری ها می تواند اثرات مثبتی را در اینده برای این افراد رقم بزند .


مسول قرارگاه مجازی سراج در این مراسم گفت: یکی از کاردکردهای فضای مجازی در زمینه اطلاع رسانی اموزش وتبلیغات می باشد که هئیت های عزاداری می توانند از این کارکرد استفاده نمایند .


جلالی افزود: از این فرصت می توان جهت اموزش وتبلیغ با فراوری ومحتوا در هئیت ها استفاده نمود .


امام جمعه ریگان نیز در این مراسم گفت: یک مقتل جامع ومفصل برای شهرستان های شرقی استان کرمان تصویب شود .


حجت الاسلام علی رنجبر ماهانی تصریح کرد: هئیت های عزاداری با ید تلاش کنند شور حسینی با شعور پیوند بخورد تا پیام عاشورا به نسل جوان انتقال یابد .


وی گفت: امسال برای اولین بار مراسم عزاداری شهرستان ریگان به صورت پخش زنده از شبکه های سراسری وشبکه استانی پخش خواهد شد .


انتهای پیام/س

 

گردهمایی هئیت های عزاداری شرق استان در شهرستان ریگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار