دکمه‌ بیکسبی در گلکسی اس 8 و نوت 8 غیرفعال می‌شود

سامسونگ با انتشار به روز رسانی برای دو گوشی گلکسی اس 8 و گلکسی نوت 8، قابلیت غیرفعال سازی دستار صوتی بیکسبی را فراهم کرده است.

دکمه‌ بیکسبی از این پس می‌تواند در گلکسی اس 8 و نوت 8 غیرفعال شودبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سامسونگ برای اولین بار در گوشی‌های گلکسی اس 8 و گلکسی نوت 8 از دکمه‌ای استفاده کرده است که با فشردن آن دستیار صوتی این شرکت به نام "بیکسبی" فعال می شود.

به دلیل جایگیری این دکمه در زیر دکمه‌های تنظیم صدا، بارها این قسمت به صورت تصادفی فشرده می‌شود و در نتیجه دستیار صوتی را فعال می‌کند؛ این موضوع بسیاری از کاربران را کلافه کرده است. کاربران این دو گوشی به دنبال نرم‌افزارهایی بودند تا بتوانند این دکمه را شخصی‌سازی کنند، به عنوان مثال از این دکمه برای ورود به بخش موزیک استفاده کنند.

سرانجام سامسونگ پس از نارضایتی کاربرانش به‌روزرسانی برای گلکسی نوت 8 و گلکسی اس 8 را منتشر کرد. به این ترتیب کاربران می توانند دکمه دستیار صوتی بیکسبی را غیرفعال کنند. در این به‌روزرسانی قابلیت شخصی‌سازی دکمه قرار داده نشده است و تنها می توانید دستیار صوتی را فعال یا غیرفعال کنید.

انتهای پیام/

امکان غیرفعال کردن دستیار صوتی بیکسبی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.