استاندار بوشهر:

رتبه‌های زیر هزار دانش‌آموزان استان بوشهر ۱.۵ برابر شد

استاندار بوشهر از تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان استان خبر داد و گفت: در کنکور سراسری امسال، رتبه‌های زیر هزار دانش‌آموزان استان بوشهر ۱.۵ برابر شده است.

رتبه‌های زیر هزار دانش‌آموزان استان بوشهر ۱.۵ برابر شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مصطفی سالاری ظهر سه‌شنبه در نشست شورای آموزش و پرورش استان بوشهر اظهار داشت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته شاهد بهبود وضعیت آموزش در استان هستیم و باید برای بهبود این وضعیت تلاش بیشتری شود.

وی به اجرای طرح تقویت بنیه علمی در همه مقاطع تحصیلی استان بوشهر اشاره کرد و ادامه داد: با اجرای این طرح شاهد افزایش تعداد قبولی‌های دانش‌آموزان استان بوشهر در رشته‌ها و دانشگاه‌های خوب خواهیم بود.

استاندار بوشهر به افزایش یک و نیم برابری تعداد رتبه‌های زیر هزار دانش‌آموزان استان بوشهر اشاره کرد و افزود: باید ارزش و شان درس‌خواندن را افزایش دهیم و افراد درس‌خوان تشویق شود.

وی خواستار توجه ویژه به موضوع درس خواندن شد و تصریح کرد: در طرح تقویت بنیه علمی به دنبال ارتقای سطح علمی دانش آموزان تلاش کردیم که از همه ظرفیت‌ها استفاده کنیم.

سالاری خواستار حضور فعال دستگاه‌های اجرایی در مراسم بازگشایی مدارس شد و ادامه داد: یکی از اولویت‌های ما برگزاری منظم جلسات شورای آموزش و پرورش و شورای تامین است تا استانی امن و آرام داشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه نباید از آموزش و پرورش غافل باشیم، بیان کرد: برای اینکه در آینده به توسعه و پیشرفت دست یابیم، باید به آموزش و پرورش توجه جدی داشته باشیم.

انتهای پیام /پ

رتبه‌های زیر هزار دانش‌آموزان استان بوشهر ۱.۵ برابر شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.