آمادگی شبکه سهند برای پخش عزاداری بازار مظفریه تبریز در محرم

مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی گفت : تمهیدات لازم برای استقرار تجهیزات و امکانات صدا و سیمای این مرکز برای پخش هر چه با شکوهتر عزاداری بازار مظفریه تبریز اندیشیده شده است.

آمادگی شبکه سهند برای پخش عزاداری بازار مظفریه تبریز در محرمبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛سیدمحسن لطیفی مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی، در جلسه هماهنگی با هیات امناء بازار مظفریه تبریز در خصوص پخش عزاداری ایام محرم از شبکه سهند افزود :  آمادگی دوربینهای شبکه سهند برای پخش عزاداری بازار مظفریه تبریز در محرمتصویر برداری متعددی در مسیر حرکت عزاداران حسینی در بازار مظفریه ، تعبیه خواهد شد و امیدواریم با همیاری و تعامل دستجات عزاداری و مسئولان از ترافیک در این مسیر جلو گیری شود تا بتوانیم تصاویر این شور عظیم عاشقان امام حسین (ع) به صورت منظم پخش کنیم.


وی در مورد پخش چندین ساعته این مراسم پر شور از صدا و سیمای استان خاطرنشان کرد : برای این که بتوانیم رضایت بینندگان را جلب کنیم باید زمان پخش این عزاداریها را کوتاهتر کنیم و نیز در این مدت زمان حضور تمامی دستجات عزاداری را بطور منظم پخش کنیم.


در این جلسه اعضاء هیات امناء بازار مظفریه نیز مشکلات موجود در زمینه پخش عزاداری بازار را با مدیر کل صدا و سیمای استان در میان گذاشتند.

انتهای پیام/خ

دیدار مدیر کل صدا و سیمای استان با هیات امناء بازار مظفریه تبریز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار