در نطق پیش از دستور اجلاسیه مجلس خبرگان:

حجت الاسلام ديرباز از واردات کالا‌هایی که مشابه داخلی دارند، انتقاد کرد

یک عضو مجلس خبرگان رهبری در سومین اجلاس خبرگان رهبری از واردات کالا‌هایی که مشابه داخلی دارند، انتقاد کرد.

 حجت الاسلام دیرباز خواستار حضور و توضيح مسؤولين در اجلاسيه خبرگان شدبه گزارش حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران  حجت الاسلام دیرباز بر شاخص دینداری در مسؤولان به ویژه استانداران تأکید کرد و گفت: بررسی عملکرد استانداران با رویکرد رفع نواقص و تطبیق شاخص‌ها به خصوص شاخص‌ترین و تخصص قطعاً در رفع مشکلات مردم و اصلاح برخی دیدگاه‌ها نسبت به دولت و نظام، مؤثر خواهد بود.

حجت الاسلام و المسلمین در ادامه از ارائه برخی آمار‌ها که با واقعیت بیرونی تطابق ندارد انتقاد کرد و خواستار حضور و توضیح مسئولین در اجلاسیه خبرگان شد و تصریح کرد: مسئولان از کاهش تورم و ایجاد اشتغال آمار می‌دهند در حالی که نمود آن در جامعه و زندگی مردم مشهود نیست.

وی نسبت به واردات بی رویه کالا به ویژه کالا‌هایی که مشابه داخلی دارد هشدار داد و گفت: کشور ما به لحاظ خیلی از صنایع و تولید کالا‌ها توانمندی دارد، اما همچنان شاهد واردات این گونه کالا‌ها و اجناس هستیم.

نماینده مردم استان آذربایجان غربی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع تولیدات باغی و کشاورزی پرداخت و از دولت خواست در مورد سیاست‌های بخش کشاورزی و باغداری تجدید نظر کرده و بیش از کشاورزی و باغداری تجدید نظر کرده و بیش از این اجازه ندهند محصولات کشاورزی مردم زحمت کش با بی تدبیری برخی مسؤولان و خلاء‌های قانونی هر ساله پس از ثمردهی یا توسط دلالان و سودجویان به تاراج برده شود و یا با واردات بی رویه روی دست کشاورزان مانده و زحمات عزیزان باغدار نابود گردد.

وی همچنین از تلاش فراوان نمایندگان مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان حضرت آیت الله قریشی و حضرت حجت الاسلام و المسلمین میرزاجواد مجتهد شبستری تشکر کرد.

دیرباز همچنین از پاسخگو بودن دولت محترم نسبت به تذکراتی که قبلاً مطرح شده بود تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/ 

.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار