رییس پلیس راه شمال سیستان وبلوچستان خبرداد

قاچاق سوخت ۳ قربانی گرفت

رییس پلیس راه شمال سیستان وبلوچستان گفت: براثر برخورد رخ به رخ یک دستگاه وانت تویوتا با یک دستگاه تویوتا سوختکش در محور خاش به سراوان ۳ نفر فوت و ۲ نفر مصدوم شدند.

قاچاق سوخت ۳ قربانی گرفتسرهنگ کشواد بهروزی زاده رییس پلیس راه شمال سیستان وبلوچستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: با اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره تصادف مقارن ساعت 14 امروز مورخ28 شهریور  در محور سراوان به خاش کیلومتر  35 مامورین پلیس راه  به محل حادثه اعزام شدند.

سرهنگ بهروزی زاده افزود : در این حادثه یک دستگاه وانت تویوتا با یک دستگاه تویوتا سوختکش در محور خاش به سراوان 3 نفر فوت و 2 نفر مصدوم شدند.

وی ادامه داد: مامورین پلیس راه در محل حاضر و به بررسی علت تصادف پرداختندکه علت  انحراف به چپ وانت تویوتا آبی مقصر تشخیص داده شد.

وی افزود: اقدامات فراقانونی و فعالیت در امور غیر مجاز مثل حمل قاچاق انسان و قاچاق سوخت باعث هنجارشکنی رانندگان متخلف در سایر امور و از جمله عدول از مقررات راهنمایی و رانندگی می گردد که نتیجه آن به خطر انداختن جان خود و انسان های بیگناه است.

هم وطنان عزیز هرگونه پیشنهاد، انتقاد و تقدیر از عملکرد پلیس را با شماره 197 و هرگونه خبر یا اتفاق را به شماره 110 پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار گیرد.

انتهای پیام/ع

5کشته و زخمی براثر برخورد دو دستگاه تویوتا

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار