مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس خبر داد؛

مبانی انقلاب اسلامی برگرفته از حرکت انقلابی امام حسین (ع) است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر گفت: مدافعان انقلاب اسلامی و رزمندگان اسلام در چهار دهه اخیر با بهره‌گیری از مبانی عاشورایی و فرهنگ شهادت از انقلاب اسلامی حراست و حفاظت کرده‌اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حجت‌الاسلام محمد حاجی‌زاده مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس با اشاره به درپیش بودن ایام محرم گفت: دهه محرم و ایام پیاده‌روی اربعین حسینی بهترین فرصت برای تبیین اهداف و ارزش‌های حرکت انقلابی امام حسین (ع) است.

وی افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت که برگرفته از حماسه حسینی و عاشورایی است نسل جوان را از گزند آسیب‌های اجتماعی و اخلاقی دور می‌کند، اقتدار کشور را در سطح بین‌المللی ارتقاء می‌دهد و امنیت کشور را تثبیت می‌کند.

حجت‌الاسلام حاجی‌زاده با بیان اینکه مبانی انقلاب اسلامی برگرفته از حرکت انقلابی امام حسین (ع) است، ادامه داد: مدافعان انقلاب اسلامی و رزمندگان اسلام در چهار دهه اخیر با بهره‌گیری از مبانی عاشورایی و فرهنگ شهادت از انقلاب اسلامی حراست و حفاظت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه فرهنگ حسینی و ولایتمداری در فضای جامعه ایران و به ویژه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حاکم است، بیان کرد: روحانیون به ویژه در ایام محرم تمام تلاش خود را در راستای بیان حقایق حماسه کربلا برای نوجوانان و جوانان به کار گیرند و فضای هیئات عزاداری را به کلاس درس مکتب حسینی تبدیل کنند.

حجت‌الاسلام حاجی‌زاده با بیان اینکه امسال نیز موکب احمد بن موسی (ع) به نمایندگی از مردم فارس میزبان زائران اربعین حسینی است، اظهار داشت: حضرت زینب (س) در زنده نگداشتن حماسه کربلا و فرهنگ عاشورایی نقش اصلی را بر عهده داشتند و برگزاری برنامه‌های فرهنگی با محوریت تبیین نقش این بانوی بزرگوار در حماسه کربلا به عنوان برنامه‌های جانبی این موکب بسیار مهم است.

وی افزود: مسئولان دفاتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر و نواحی بسیج فارس با بررسی و رصد دقیق فضای شهرستان‌ها، مشاوره لازم را در مورد نحوه برگزاری و محتوای ویژه برنامه‌های ماه محرم به دستاندرکاران این مراسم در مجموعه مراکز و رده‌های سپاه استان فارس ارائه کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر همچنین با گرامیداشت فرارسیدن هفته دفاع مقدس، گفت: دفاع مقدس منظومه‌ای از ایثار و شهادت و نمونه‌ای شاخص از حماسه‌ای حسینی در عصر حاضر است که رزمندگان اسلام با بهره‌گیری از مبانی عاشورایی در این عرصه افتخارآفرینی کرده و حرکتی را بنیان گذاشتند که امروز امتداد آن را در مسیر دفاع از حرم اهل بیت (ع) مشاهده می‌کنیم.

وی بیان کرد: در دوران دفاع مقدس درحالی که اکثر کشورهای منطقه و جهان به ویژه آمریکا از صدام جنایتکار حمایت می‌کردند، این کشور سوریه بود که در آن شرایط سخت و حساس از ایران حمایت کرد.

حاجی‌زاده با بیان اینکه شکست تروریست‌های تکفیری و داعش نزدیک است، ادامه داد: گرچه با ایثار مدافعان حرم نقشه‌های استکبار جهانی برای منطقه نقش بر آب شده است اما آمریکا و متحدانش هیچ‌گاه از تلاش برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت دست برنمی‌دارند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر با اشاره به تصویب تحریم‌های جدید توسط آمریکا نسبت به ایران، خاطرنشان کرد: دولت با دقت عملکرد آمریکا در برجام را رصد می‌کند و نسبت به بدعهدی این کشور در موضوع برجام واکنش مناسب و اقدام متقابل را در دستور کار قرار می‌دهد.
انتهای پیام/ر

مبانی انقلاب اسلامی برگرفته از حرکت انقلابی امام حسین (ع) است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار