پایان 'آغاز یک داستان'

کار آماده سازی فیلم کوتاه 'آغاز یک داستان' پایان یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سیدعباس شفیعی، کارگردان دوازدهمین فیلم کوتاه خود را با نام 'آغاز یک داستان' آماده نمایش کرد.

وی بیان داشت: این فیلم کوتاه 20 دقیقه ای روایت نویسنده‌ای است که می‌خواهد داستانی را آغاز کند اما موضوعی پیدا نمی‌کند و در ادامه با مشکلاتی مواجه می‌شود.

شفیعی تصریح کرد: داستان این فیلم جدید و بکر نیست، اما نوع پرداخت و نگاه به آن جدید است.

این کارگردان اذعان داشت: در این فیلم هیچ دیالوگی از زبان بازیگر گفته نمی‌شود و مخاطب با صدای ذهن بازیگر روبرو می‌شود، همچنین لوکیشن این فیلم در 2 اتاق تصویر برداری شده و همه کادرهای آن با هم متفاوت می باشد.

سید عباس شفیعی با اشاره نوع پرداخت این فیلم اظهار کرد: همه تلاش من در این فیلم استفاده نکردن از عنصر دیالوگ است.

وی افزود: در بعضی فیلم‌ها کارگردانان برای ارائه اطلاعات به سمت دیالوگ می‌روند، در حالیکه اصل و اساس در سینما تصویر است و زمانی که کارگردان قدرت کار را روی دیالوگ می‌گذارد دیگر مخاطب از قاب، تصویر و تدوین چیزی نمی بیند.

شفیعی با اشاره به عوامل این فیلم بیان کرد: سید عباس شفیعی (نویسنده، کارگردان وتدوینگر)، مسلم موسی‌زاده(تهیه کننده)، مسعود عالی ‌محمودی (بازیگر)، حسین پورموسوی (تصویربردار)، حمید حریفی(موسیقی فیلم) عوامل این فیلم کوتاه می باشند.

این دوازدهمین فیلم کوتاه از این کارگردان است. شفیعی پیش از این فیلم های کوتاه و داستانی 'سیبیل'، 'تارباس'،' هپروت'، 'بی خوابی' و انمیشن‌های 'تیر باران'، 'باد ما را خواهد برد'، 'سیاره'، 'سینما' و... را ساخته است.

انتهای پیام/گ

آغاز یک داستان پایان یافت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.