آب پاکی ترامپ روی توافق برجام + فیلم

رئیس جمهور آمریکا در اقدامی عجیب در سخنرانی خود از تریبون مجمع عمومی سازمان ملل استفاده کرد و به مسائل داخلی این کشور و دست آوردهای اقتصادی دولتش و همچنین مساله برجام اشاره کرد.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا با بیان اینکه زمان آن فرا رسیده است که در برابر رژیمی که مرگ بر آمریکا و نابودی اسرائیل را شعار می دهد، ایستاد، مدعی شد که قربانیان حکومت ایران مردمش هستند.

ترامپ با طرح این ادعا که منابع نفتی ایران برای حزب الله و حمله به همسایگان عرب و اسرائیل صرف می شود، ادامه داد: ما نمی توانیم در برابر حکومتی که با بی ثباتی به ساخت موشکش ادامه می دهد ساکت بمانیم.

وی همچنین برجام را مایه شرم آمریکا دانست و تاکید کرد که دیگر تکرار نخواهد شد.

رئیس جمهور آمریکا در ادامه ادعاهای خود علیه ایران گفت: از همه می خواهیم تا برای پایان دادن به اقدامات حکومت ایران و آزادی زندانیان در این کشور همکاری کنند.

انتهای پیام/
 

صحبت های ضد ایرانی ترامپ + فیلم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۳:۳۷ ۲۲ مهر ۱۳۹۶
سلام همین طور که رهبر گرامی گفتن و یادمه تو سخران هاشون فرموندن با اون بیان شیرین که من پدر بزرگ شما جوانان هستم اری همان پدر بزرگ گفت اگر امریکا برجام رو پاره کند ما اتیش میزنیم تا وقتی امام زمان بیاد امریکا همون سگ کافر دشمن بوده و هست ما ۸ سال جنگیدیم اینم ۱۸ سال دیگه ولی غلط میکنه ی سگ کافر بگه خلیج عرب خیلج همیشه خلیج فهرس بود و خواهد بود الله اکبر جانم فدای رهبر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۹ ۲۹ شهريور ۱۳۹۶
عجب آدم خری خوب که چی گزینه هات روی میزه برو بابا ما موشکامو زیر همون میزه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۲ ۲۹ شهريور ۱۳۹۶
اتفاقا ماهم همین نظروداریم.خداکنه این دروغ که برجام روپاره می کنی راست باشه.البته ما4سال سرمایه مملکتمونوبباددادیم.بتن توقلب رآکتورمون ریختیم ولی جلوی ضرر روهرجابگیری استفاده است اگه کدخدا پرستان بفهمند.نماینده!!!!!!ماکه حتی جلسه روهم ترک نکرد!!!!!!!!!!!!!!
آخرین اخبار