خوردبین:حرف‌های حاج ملکی درباره استقلال درست بود/باید بلیت فروشی به خود باشگاه‌ها واگذار شود

سرپرست تیم پرسپولیس گفت:از تصمیمات گرفته شده در استقلال خبر ندارم، اما به نظر من حرف‌های حاج ملکی درست بود.

به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمود خوردبین درباره مراسم امشب پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس بیان کرد: این کار قشنگی است که باعث می‌شود پیشکسوتان پرسپولیس دور هم جمع شوند و شاگردانمان را دوباره ملاقات کنیم. جمع بسیار خوبی است. در ضمن حرف‌هایی که پشت سرتان می‌زنند اینجا فاش می‌شود.

او درباره حاشیه‌های به وجود آمده برای تیم استقلال گفت:حداقل این موضوع سبب شد تا دیگران بفهمند چه اشخاصی راست می‌گویند و چه کسانی به دروغ حرف می‌زنند. با توجه به اینکه من همیشه حرف هایم را با صراحت می‌گویم این کار جالبی بود که در این باشگاه رخ داد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در ادامه گفت: در جریان کار این افراد نبودم اما به نظر من حاج ملکی حرفش درست بود.
 

امیدوارم به فینال آسیا صعود کنیم

سرپرست تیم پرسپولیس درباره بازی این تیم مقابل الهلال در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت:امیدوارم که این بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم و بتوانیم به فینال آسیا صعود کنیم.به اعتقاد من الهلال تیم بسیار قدرتمندی است و در ضمن فوتبال خوب و روانی را ارائه می دهد.کارمان سخت است اما امیدوارم برنده شویم.

خوردبین درباره بحث بلیت فروشی گفت:به نظر من باید بلیت فروشی به خود باشگاه ها واگذار شود چون بازی متعلق به باشگاه ها است و افراد دیگر نباید خودشان را در این موضوع دخالت بدهند و همچنین پول هایی را که تا الان دریافت کرده اند باز گردانند.

به دنبال برگزاری بازی با الهلال در دربی هستیم

او در مورد میزبانی تیم پرسپولیس از الهلال گفت:در حال حاضر مسقط است اما به دنبال این هستیم که بازی مقابل الهلال را در دبی برگزار کنیم.

غیبت طاهری به علت دعوت نشدنش است 

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره 12/5درصدی که برای سامانه بلیت فروشی در نظر گرفته شده است اظهار کرد:در این مورد باید طاهری کارها را پیگیری کند.اما من با هیچ چیزی موافق نیستم زیرا بلیت فروشی مال باشگاه ها است و خودمان باید کارمان را انجام دهیم.به طور حتم طاهری به این مراسم دعوت نشده که نیامده و گرنه اگر دعوت بود بدون شک می آمد.

انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.