پرداخت99 فقره تسهیلات اشتغالزایی و ازدواج به جوانان در ملکشاهی

مدیر صندوق کارآفرینی مهر امید ملکشاهی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 99 فقره تسهیلات اشتغالزایی و ازدواج به ارزش 15 میلیارد ریال به 99 نفر از جوانان در این شهرستان پرداخت شده است.

پرداخت99 فقره تسهیلات اشتغالزایی و ازدواج به جوانان در ملکشاهی

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ پیمان قاسم خانی تاکید کرد : از این تعداد تسهیلات پرداختی 10 مورد ازدواج ، یک طرح اشتغالزایی باغداری مشارکتی 39 نفره و مابقی تسهیلات اشتغالزایی انفرادی بوده است.


وی اظهار کرد: تسهیلات پرداختی 6 ماهه اول سال جاری این صندوق نسبت به کل تسهیلات پرداختی سال گذشته 40 درصد افزایش داشته که این نشان از توجه و عزم دولت در راستای توسعه اشتغالزایی است.


مدیر صندوق کار آفرینی مهر امید با بیان اینکه محدودیتی در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی وجود ندارد، افزود : برنامه صندوق آفرینی حمایت از طرح های تعاونی اشتغالزایی در حوزه های مختلف تولیدی ، کشاورزی و خدماتی است.


قاسم خانی اضافه کرد: یکی از برنامه های صندوق کار آفرینی در سال جاری حمایت از اشتغال روستاییان است که در قالب طرح روستای بدون بیکار اجرایی می شود.


مدیر صندوق کارآفرینی مهر امید ملکشاهی گفت : در قالب این طرح به جوانان جویای کار روستاها تسهیلات اشتغالزایی تا سقف 300 میلیون ریال پرداخت می شود.


انتهای پیام/ه

 

وام اشتغالزایی در ملکشاهی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.