در نخستین جمعه ماه محرم ؛

همایش شیرخوارگان حسینی در ۵۴ نقطه آذربایجان غربی برگزار می‌شود

مسئول مجمع جهانی حضرت علی اصغر (ع) آذربایجان غربی گفت:: در نخستین جمعه ماه محرم امسال، همایش شیرخوارگان حسینی در ۵۴ نقطه شهری و روستایی استان برپا می‌شود.

امیر شجاع زاده مسئول مجمع جهانی حضرت علی اصغر (ع) آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛گفت : در 31 شهریور امسال برابر یکم محرم که اولین جمعه ماه محرم نیز است ، در 54 نقطه شهری و روستایی استان مراسم شیرخوارگان حسینی برگزار می شود  که از این تعداد 23نقطه در ارومیه می باشد .

وی اضافه کرد : سال قبل این مراسم معنوی در 44 نقطه استان با شرکت 82 هزار نفر برگزار شد .

مسئول مجمع جهانی حضرت علی اصغر (ع) آذربایجان غربی با بیان اینکه مراسم شیرخوارگان حسینی همه ساله با حضور پرشکوه مادران و نوزادان شیرخواره ی ملبس به لباس سبز به یاد شهید نوزاد تشنه لب رباب  در صحرای کربلا ، برگزار می شود  اظهار کرد : امسال نیز این مراسم معنوی با شرکت عظیم و گسترده مادران و نوزادان در محل های پیش بینی شده برپا خواهد شد.

امیر شجاع زاده اضافه کرد : 15 هزار دست لباس سبز ویژه نوزادان به همراه پیشانی بند "یا صاحب الزمان عج" که در روز برگزاری مراسم توزیع میگردد ، تحویل رابطان و مسئولین این مجمع در شهرستان ها شده و همه اقدامات برای برپایی باشکوه این مراسم عظیم مهیاست .

وی یاد آور شد : همچنین در روز برگزاری این مراسم به مناسبت گرامیداشت مقام شامخ شهید شیرخواره کربلا ، درمانگاههای شمس ، سینا ، فارابی ، علیاری و فرهنگیان ارومیه به صورت رایگان مراجعه کنندگان را ویزیت می کنند.

انتهای پیام/ح

مراسم شیرخوارگان حسینی همزمان با سراسر کشور روز جمعه یکم ماه محرم در ارومیه برگزار می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.