مدیرکل آموزش و پرورش استان قم:

میزبانی مدارس از ۲۵ هزار کلاس اولی/روز اول 25 هزار نوآموز قمی

حمیدرضا شیخ‌الاسلام گفت:مدارس استان قم از 25 هزار کلاس اولی میزبانی کردند.

 به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم ؛حمیدرضا شیخ‌الاسلام ، مدیرکل آموزش و پرورش استان قم،با اشاره به اهمیت همراهی والدین در این روز برای ورود به مدرسه اظهار داشت: در واقع این مراسم قبل از شروع سال تحصیلی، به‌منظور ایجاد انس و الفت نوآموزان با فضای مدرسه، کلاس درس و آموزگارانشان برگزار می‌شود، که در این روز همراهی اولیای عزیز بدون شک می‌تواند تأثیرات مطلوب و اثرگذاری را برای آینده دانش‌آموزان فراهم کند.

شیخ الاسلام گفت: هم‌زمان با سراسر کشور، حدود ۲۵ هزار نوآموز قمی در مراسم جشن شکوفه‌ها در روز چهارشنبه ۲۹ شهریورماه ۹۶ به کلاس اول راه خواهند یافت.

به گفته مدیرکل آموزش و پرورش استان قم، به یاری خداوند در روز شنبه اول مهرماه، در اولین روز بازگشایی مدارس، نیز تمامی آموزشگاه‌های استان فعالیت خود را آغاز خواهند کرد، که آموزش و پرورش در این زمینه تمهیدات لازم را فراهم ساخته است.

وی نسبت به آغاز سال تحصیلی جدید ابراز امیدواری کرد و افزود: در سال تحصیلی 96-97 نزدیک به 241 هزار دانش‌آموز در استان مقدس قم در کانون‌های علم و دانایی به تحصیل خواهند پرداخت و در سال تحصیلی جدید همچون گذشته افق زیبا و موفقی را فراروی استان و کشور قرار خواهند داد.

شیخ‌الاسلام تصریح کرد:با اشاره به برنامه جشن شکوفه‌ها که دانش آموزان در آن شروع فصل بزرگ اندیشیدن خویش را جشن می‌گیرند، در آیین این مراسم که با حضور معلمان، مسئولان استانی و اولیاء اجرا می‌شود، ضمن خوش‌آمد گویی و آرزوی موفقیت برای دانش آموزان کلاس اولی با عنوان شکوفه‌های باغ دانش در نخستین روز حضورشان در مدارس، هدایایی نیز به‌رسم یادبود به آن‌ها تعلق می‌گیرد.

انتهای پیام/ح

میزبانی مدارس استان قم از ۲۵ هزار کلاس اولی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار