افزایش حوادث درون شهری در استان

نشست خبری رئیس پلیس راهور استان برگزار شد.

افزایش حوادث درون شهری در استانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سرهنگ فکری، رئیس پلیس راهور استان گفت : در 5 ماهه نخست امسال 35 نفر در حوادث و تصادفات درون شهری جان خود را از دست داده اند که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 25 درصد افزایش دارد.

وی  افزود : 17 نفر از فوتی ها عابر پیاده و 13 نفر موتور سوار بوده اند . سرهنگ فکری افزود : همچنین یک هزار و 475 فقره تصادف جرحی در استان در 5 ماهه امسال رخ داده است.

رئیس پلیس راهور استان ادامه داد : 60 درصد تصادفات به علت عدم توجه به جلو ، عدم رعایت حق تقدم عبور 14 درصد و عدم توانایی کنترل وسیله نقلیه 11 درصد علت تصادفات بوده است.

سرهنگ فکری گفت : با بازگشایی مدارس روزانه 400 هزار سفر به حجم ترافیک افزوده می شود و سرویسهای مدارس ملزم هستند معاینه فنی ، برچسپ سرویس مدرسه و مدارک لازم جهت تردد به همراه داشته باشند .

وی همچنین افزود : 83 عدد دوربین نظارتی در استان داریم که عمدتا در همدان است که تا پایان مهرماه به 100 دوربین افزایش می یابد. سرهنگ فکری از اعمال قانون 24 هزار دستگاه وسیله نقلیه توسط این دوربینها خبر داد.

سرهنگ فکری با بیان اینکه در 5 ماهه نخست امسال 4 هزارو 913 دستگاه خودرو و سه هزارو 124 موتورسیکلت به ناوگان ترافیکی است افزده شده است خاطرنشان کرد : با این روند تا پنج سال آینده خیابانها ومعابر ما قفل می شوند.

انتهای پیام/ش.و

جان باختن35 نفر در حوادث و تصادفات درون شهری در 5 ماهه امسال

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.