احداث ۵ بازارچه جدید مرزی در سیستان و بلوچستان

۵ بازارچه جدید مرزی در سیستان و بلوچستان احداث می شود.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، قرار است تا استانداری سیستان و بلوچستان به زود طرح احداث ۵ بازارچه مرزی را در سه نقطه استان شروع کنند.


استانداری  سیستان و بلوچستان پروژه‌ای را در دست راه اندازی دارد که در صورت اتمام آن می‌توان شاهد بهبود وضعیت اقتصادی مرزنشینان استان بود.


مسئولان استانی سیستان و بلوچستان می‌خواهند به زودی ۵ بازارچه مرزی را در ۳ نقطه استان دایر کنند تا مرزنشینان بتوانند با در اختیار داشتن غرفه‌ها و فروشگاه‌ها به فروش محصولات وارداتی و صادراتی بپردازند.


عبدالله بدیچی، مدیرعامل تعاونی مرزنشینان استان سیستان و بلوچستان در همین رابطه به گفت: ما در انتظار احداث و بازگشایی این بازارچه‌ها توسط مسئولان استانداری هستیم تا پس از آن شاهد گسترس فعالیت‌های اقتصادی مرزنشینان باشیم.


وی ادامه داد: شهروندانی که در مناطق مرزنشین استان ساکنند می‌توانند در بازارچه‌هایی احداث شده مشغول به کار بشوند. با احداث این بازراچه‌ها مجموع بازارچه‌های مرزی استان به ۸ خواهد رسید.


وی در پایان گفت: با احداث این بازارچه‌ها باید تعداد اقلام وارداتی را نیز افزایش دهند و همچنین تعاملاتی صورت بگیرد تا تنوع اقلام صادراتی در این بازارچه‌ها افزایش یابد.

انتهای پیام/گ

احداث بازارچه مرزی در سیستان وبلوچستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار