مصاحبه پدر آتنا قبل از اعدام قاتل دخترش+فیلم

فیلمی از مصاحبه پدر آتنا قبل از اعدام قاتل دخترش را مشاهده می کنید.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،مصاحبه پدر آتنا قبل از اعدام قاتل دخترش را در این گزارش مشاهده می کنید، شایان ذکر است؛ حکم اعدام قاتل آتنا اصلانی صبح امروز در ملاءعام اجرا شد.

مصاحبه پدر آتنا قبل از اعدام قاتل دخترش+فیلم

این فرد که آتنا دختر هفت ساله پارس آبادی را پس از تجاوز در منزلش مخفی کرده بود، کمتر از سه ماه پس از کشف جسد این دختربچه به دار مجازات آویخته شد و به سزای اعمالش رسید.

پدر آتنا اصلانی گفت: امیدوارم موضوع اعدام قاتل دخترم درس عبرتی برای دیگران باشد تا خدای نکرده هیچ پدر و مادری همانند من داغدار فرزندشان نباشند.

بهنام اصلانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: امیدوارم موضوع اعدام قاتل دخترم درس عبرتی برای دیگران باشد تا خدای ناکرده هیچ پدر و مادری همانند من داغدار فرزندشان نباشند.

وی افزود: هم‌اکنون نیز در غم هجران دخترم می‌سوزم و به همین خاطر نمی‌خواهم این اتفاق برای هیچ‌کس دیگری رقم بخورد و فرزندش را به این شکل از دست دهد و طعم بدبختی را بکشد.

پدر آتنا اصلانی بیان کرد: از همه مردم ایران و دستگاه‌های نظامی و انتظامی و دستگاه‌های قضائی کمال تقدیر و تشکر را دارم و این لطف بزرگ را هیچ وقت فراموش نمی‌کنم که برای گرفتن حق فرزندم همه پا به پای ما بودند و ما را یک لحظه تنها نگذاشتند.

 

 منابع:العالم/تسنیم

انتهای پیام/

صحبتهای پدر آتنا پیش از اعدام قاتل دخترش

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار