آماده سازی مدارس برای سال تحصیلی جدید

مدیر اداره آموزش و پرورش شادگان از آماده سازی مدارس برای سال تحصیلی جدید در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سیدصالح فاضلی، مدیر اداره آموزش و پرورش شادگان گفت: پروژه مهر یکی از مهمترین برنامه های سالانه اداره  آموزش و پرورش دراین شهرستان است که می تواند نقش مهمی در ایجاد عدالت آموزشی داشته باشد.

وی افزود: این برنامه ها شامل کلنگ زنی پنج پروژه با اعتبار بیش از ۴۲ میلیارد ریال از اعتبارات نفت، کلنگ زنی یک باب مدرسه 6 کلاسه حضرت معصومه توسط خیران مدرسه ساز، تعمیر و بهسازی اساسی بیش از ۲۰ مدرسه توسط نوسازی مدارس، تعمیر و بهسازی بیش از ۱۲ مدرسه توسط طرح هجرت بسیج و سپاه و تعهد ساخت یک باب مدرسه 3 کلاسه است.

فاضلی همچنین عنوان کرد: اجرای طرح حیاط پویا در اکثر مدارس شهر و روستا به همت کارشناسی تربیت بدنی، تهیه بیش از دو هزار بسته نوشت افزار و بیش از ۵۷۰ دست البسه و مقادیر زیادی کفش و سایر ملزومات شروع سال تحصیلی برای دانش اموزان بی بضاعت و یتیم و توزیع همه آن ها بین افراد نیازمند، تهیه ۲۰۰ بسته فرهنگی دیگر از طرف اداره اوقاف برای دانش اموزان بی بضاعت، سازماندهی ترمیمی سه مقطع و انتصاب و جابجایی بیش از ۳۰ مدیر در مدارس با نظر به ارتقای کیفت از طریق اجرای مصاحبه و ارزیابی دقیق همه آن ها از دیگر موارد پروژه مهر در این شهرستان خواهد بود.

مدیر اداره آموزش و پرورش شادگان اشاره ای به وظایف کارگروه های ستاد پروژه مهر در این شهرستان کرد و افزود: ایجاد انگیزه و فراهم آوردن فضای با روحیه برای فراگیری علم و دانش و بروز استعدادهای دانش آموزان در شادگان می باشد.

مدیر اداره آموزش و پرورش شادگان در پایان اجرای مطلوب و باشکوه پروژه مهر و ایجاد فضایی بانشاط در مدارس شهرستان را یکی از اولویت های مهم از سوی متولیان امر و دست اندر کاران آموزش و پرورش در این شهرستان دانست.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.