برنامه مفصل شهرداری اهواز برای مناطق حاشیه‌ای‌ اهواز

شهرداری اهواز برای حاشیه شهر و مناطق کم ‌برخوردار قطعا برنامه مفصل و ویژه ای دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد جعفر فلسفی، رئیس شورای شهر اهواز بیان کرد: تلاش ما این است که روی کار آمدن شهردار جدید طول نکشد و بزودی وارد فضای جدیدی با همت شهردار و شورای شهر شویم.

وی با اشاره به پروژه‌های نیمه تمام اظهار داشت: در سطح کلانشهر اهواز پروژه‌های نیمه تمام بسیاری وجود دارد که به اتمام رسیدن‌شان گره‌های بسیاری را باز می‌کند.

فلسفی با بیان اینکه پل ولایت در جاده ماهشهر یکی از این پروژه‌های نیمه تمام اهواز است تصریح کرد: موضوع قطعات شهری را به شدت درحال پیگیری هستیم تا منابع مالی مورد نیاز این کار نیز تامین شود.

رئیس شورای شهر اهواز اذعان داشت: برای حاشیه شهر و مناطق کم‌برخوردار برنامه مفصلی داریم، زیرا چهره شهر باید تغییر پیدا کند. برای آب‌های سطحی که به معضل تبدیل شده کارهای کوتاه مدتی درنظر گرفته شده است.

این مقام مسئول در ادامه گفت: با همکاری تعاون استانداری و نمایندگان مجلس شورای اسلامی در زمینه فاضلاب برای بلند مدت لازم است کار بزرگی انجام شود.

محمدجعفر فلسفی با بیان رخ دادن اتفاقات مثبت در محلات اهواز بیان کرد: هر محله باید احساس کند که بخش عمده نیازهای خود را در همان جا تامین می‌کند تا دیگر برای مراجعه مکرر به مرکز شهر نیازی نداشته باشند.

وی افزود: متولی بحث اشتغال نیستیم اما کارهای می‌توان انجام داد که متناسب با توان شهرداری و شورای شهر اشتغال به وجود آورد.

فلسفی اظهار کرد: پایه کار تمام کارها باید مجموعه‌های دغدغه‌مند مشابه فعالان عرصه مطبوعات و فعالان اجتماعی حضور یابد، همچنین با ایجاد برنامه ریزی به اولویت بندی پروژه‌ها و فعالیت‌های مثبت پرداخت.

انتهای پیام/گ

برنامه مفصل شهرداری اهواز برای مناطق حاشیه ای

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.