همایش بزرگداشت روز خانواده در ایوان

همایش بزرگداشت روز خانواده در ایوان به آسیب های اجتماعی فراوانی که گریبانگیر خانوده هاست و ارائه راه حل هایی برای کاهش این مشکلات بحث و تبادل نظر شد.

همایش بزرگداشت روز خانواده در ایوان

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی استان همایش بزرگداشت روز خانواده در شهرستان ایوان گفت: نامگذاری روز ملی خانواده و ثبت آن در تقویم به دلیل اهمیت این نهاد مقدس است و هرچه نهاد خانواده قدرتمند تر باشد جامعه ای سالم تر خواهیم داشت.

زهرا همتی با اشاره به خانواده هایی که سرپرست زن دارند، اظهار کرد: اکنون چهار هزار و 400خانوار در استان با سرپرستی زنان اداره می شود که روند آنها روبه رشدی است.

وی با تاکید بر اینکه ما باید نسبت به توانمندی های این افراد نگاه خود را تغییر دهیم اضافه کرد: عمده مشکلات زنان سرپرست خانوار مسائل اقتصادی است و در این زمینه توانمندسازی آنها در دستور کار بهزیستی قرار دارد.

همتی پرداخت کمک بلاعوض، بیمه تامین اجتماعی دو هزار و 571 زن سرپرست خانوار استان، تشکیل گروه های همیار و خودیار، پرداخت کمک ودیعه مسکن، خدمات فرهنگی و غیره را از جمله خدمات ارائه شده از سوی بهزیستی به زنان سرپرست خانوار عنوان کرد.

معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی ایلام بر لزوم مشارکت افراد خیر و نیکوکار برای ارایه خدمات مطلوبتر و توانمندسازی زنان سرپرست خانوار تاکید کرد.
حجت بابایی رئیس اداره بهزیستی شهرستان ایوان نیز در این آیین گزارشی از فعالیت های این اداره را ارایه کرد و گفت: بهزیستی امروز به یک سازمان پویا و تخصصی تبدیل و فعالیت های نه تنها محدود به مددجویان بلکه به عموم مردم تعلق دارد.


انتهای پیام/ه


تسهیلات بلاعوض به زنان سرپرست خانوار ایوانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.