گالری‌هایی که در هفته اول مهر ماه میزبان هنرمندان می‌شوند

گالری‌های مختلفی در طول هفته برپا می‌شوند که ما در اینجا به معرفی اجمالی برخی از آنها می‌پردازیم.

به گزارش خبرنگار حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هنر یکی از مواهب خداوندی است که سبب آرامش روح انسان می‌شود. برای همین پیشنهاد گالری‌گردی را در طول هفته برای شما داریم.

گالری‌های مختلفی در طول هفته برپا می‌شوند و ما به معرفی اجمالی برخی از آنها می‌پردازیم.

 گالری ویستا پلاس:

پرویز لطف اللهی آثار خود را در این گالری از 31 شهریور تا 7 مهر ماه سال جاری عرضه می‌کند. علاقه مندان می‌توانند برای بازدید به گالری ویستاپلاس مراجعه کنند.

گالری کافه عکس

دومین نمایشگاه انفرادی عکس شفق کلهر با عنوان «خانواده عزیز»  جمعه ۳۱ شهریور ماه در کافه عکس افتتاح می‌شود. این نمایشگاه تا 13 مهر ماه سال جاری ادامه دارد. این نمایشگاه از دوازده تصویر که روایتگر لحظه‌های زندگی عکاس در ارتباط با خانواده اوست تشکیل شده است. همه آثار به شیوه تلفیق عکس‌ها و تصاویری از خانه دوران کودکی و جوانی عکاس و متن‌هایی حاوی گفتگوهای خانوادگی او با دیگر اعضای خانواده تهیه شده است.

گالری بن 

الهه فرمانیان آثار خود را در این گالری از 31 شهریور تا 6 مهرماه سال جاری عرضه می‌کند. علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید به گالری بن مراجعه کنند.

گالری فردا

منصور قندریز آثار خود را در این گالری از 31 شهریور تا 13 مهرماه سال جاری عرضه می‌کند. علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید به گالری فردا مراجعه کنند. نمايشگاه حاضر حاصل تكاپوی يك عمر است عمری كه كوتاه ماند و تكاپویی كه دوامش تا اوج باروري نقاش نپایيد . آنچه منصور قندريز بود و آنچه در آينده مي‌شد در همين پرده‌ها صورت «هست» جاودان مانده است. پشتكارش را آسان‌تر می‌توان ديد و صداقتش را دشوارتر، ولي شور او همه جا پشت خط‌ها و رنگ‌هايش جاری است. سير چند ساله هنر قندريز سيری از آزادی مطلق به سوی انضباط است . در ابتدا بلندپروازی و تك تازی او را می‌بينيم . قلم نقاش در اين مرحله حد و مرزی نمی‌شناسد. 

گالری مهر مریم

علی گنجی آثار خود را در این گالری از 27 شهریور در این گالری عرضه کرده است و تا 7 مهر ماه سال جاری ادامه دارد. علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید به گالری مهر مریم مراجعه کنند.

گالری آرتیبیشن

هنرمندانی چون آبتین باغبان، آرش کریمی، امیر امیریان، الناز امینی، امیر علیمی، امین تجاری، بابک حقی، پرهام دیده‌ور، پگاه قدیری، پیام داوود آبادی، زروان روح بخشان، ساجد حق‌شناس، سالار ارکان، سام کلانتری، ساینا قادری، سعید گادیاری، سهیلا اسماعیلی، سیوا شهباز، شورش مباشری، صمد قربان‌زاده، عباس دینی، علی خاتم‌ساز، علی شمس، علیرضا ششمانی، علیرضا مرزبان، علیرضا موحدی، فرشته شادی، فرهاد مطاعی، کوروش ادیم، کوروش کلهر، کیارش مسیبی، محمد چراغی، محمد حسین دهقانیان، محمدرضا راشد، مهدی ناظری، مهرداد عمرانی، مهرداد صفابخش و هادی عسگری آثار خود را در این گالری از 25 شهریور عرضه کرده‌اند. این نمایشگاه تا 5 مهرماه سال جاری ادامه دارد.

گالری امکان:

سجاد سلمان روغنی آثار خود را در این گالری از 24 شهریور ماه در این گالری عرضه کرده است. این نمایشگاه تا 7 مهرماه سال جاری ادامه دارد. علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید به گالری امکان مراجعه کنند.

گالری راه ابریشم

تهمینه منزوی اثار خود را در این گالری از 24 شهریور ماه سال جاری عرضه کرده است. این گالری تا 17 مهرماه سال جاری ادامه دارد. علاقه مندان می‌توانند برای بازدید به گالری راه ابریشم مراجعه کنند.

گالری اُ

فاطمه افشاری آثار خود را در این گالری از 24 شهریور ماه عرضه کرده است. این گالری تا 4 مهرماه سال جاری ادامه دارد. علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید به گالری اُ مراجعه کنند.

گالری ژاله:

حمید زارع و الناز صباغپور آثار خود را در این گالری از 24 شهریور ماه عرضه کرده است. این گالری تا 5 مهر ماه سال جاری ادامه دارد. علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید به گالری ژاله مراجعه کنند.

گالری ایوان

نازنین علایی‌نیا آثار خود را در این گالری از 24 شهریور ماه سال عرضه کرده است.این نمایشگاه تا 7 مهر ماه سال جاری ادامه دارد. علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید به گالری ایوان مراجعه کنند.

گالری نک

نمایشگاه گروهی نقاشی، طراحی، چاپ، مجسمه، عکس با عنوان فروش سالانه گالری نَک  از 24 شهریور آغاز شده است و تا 13 مهرماه سال جاری ادامه دارد. هنرمندان چون سمانه احمدی، رضا افسری، شروین امدادیان، وجید امینی، کتایون برزگر، فائزه بهارلویی، هانا بیزلی، مهرداد پورنظرعلی، آتوسا جان نثاری، علیرضا جدی، امیر جدیدی، علیرضا جهرمی، داریوش حسینی، امیرحسین حشمتی، آیدین خانکشی پور، مهرداد خطایی، محمد خلیلی، پرهام دیده‌ور، علی ذاکری،  نوید رسولی، زروان روح بخشان، رهام شامخ،  هیرو شیخ‌الاسلامی، آوا شیرجعفری، کامبیز صبری، ژاله طالب‌پور، یعقوب عمامه پیچ، مهسا کریمی‌زاده، سوگل کاشانی، شیوا کاکاوند، امیر کریمی، نسرین ملک ثابت، ژوبین میراسکندری، تارا میرفخرایی، فرزانه مهری، عباس نسل شاملو، کریم نصر، رضا نصرتی، علیرضا نکویی، احمد وکیلی و آنالی وکیلی آثار خود را در این گالری عرضه کرده‌اند.

 

 انتهای پیام/

گالری‌‌گردی در هفته اول مهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار