ضرورت تسریع طرح های خدمات رسانی زوار

استاندار خوزستان ضمن اعتراض به کندی اجرای برخی طرح ها بر لزوم تسریع آن ها، به منظور رفاه زائران اربعین حسینی تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان در نشست فوق العاده ستاد اربعین حسینی که در آستانه ماه محرم برگزار شد گفت: روند پیشرفت برخی طرح ها همچون تعریض جاده ها و کمربندی شهر بستان که در مسیر حرکت کاروان های اربعین حسینی قرار دارد بسیار کند است و باید برای تسریع آن اقدامی جدی صورت گیرد.


شریعتی افزود: همچنین از همه توان و اختیارات خود برای تخصیص حداقل بخشی از اعتبارات مورد نیاز برخی پیمانکاران راهسازی اقدام لازم را انجام خواهیم داد .


وی بیان کرد: روند طرح آبرسانی از بستان به پایانه چذابه که هم اکنون در 6 جبهه کاری توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء در حال انجام است به خوبی در حال پیشرفت است و امیدواریم که آب کرخه تا 10 روز پیش از اربعین حسینی به چذابه برسد.


استاندار خوزستان اظهار داشت: هیچ عذر و بهانه ای در خصوص عدم پیشرفت طرح چهاربانده کردن مسیر 60کیلومتری سوسنگرد به چذابه قابل قبول نیست.

موضوع دفع فاضلاب موکب ها(مراکز پذیرایی) در اطراف پایانه چذابه از دیگر مسائلی بود که در این نشست مطرح و قرار شد پکیج های تصفیه فاضلاب که قابلیت نصب در 48 ساعت را داشته باشند به کار گرفته شود تا مسایل و مشکلات زیست محیطی بیش از 400موکب مردمی حل و فصل شود.


انتهای پیام/و


بی رونق ماندن پروژه 4 بانده کردن مسیر سوسنگرد-چذابه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.