مجتمع آموزش عالی سلامت مهاباد درآستانه بهره برداری

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی ، درمانی آذربایجان غربی از رایزنی برای تحویل و بهره برداری از مجتمع آموزش عالی سلامت مهاباد خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ جواد آقا زاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی ، درمانی آذربایجان غربی گفت: ساختمان مجتمع آموزش عالی سلامت مهاباد بلاتکلیف نیست و روند ساخت آن در حال اجراست.

وی با اعلام اینکه مجتمع آموزش عالی سلامت مهاباد در اختیار دانشگاه ارومیه بود گفت:این دانشگاه جلسات متعدد سه جانبه ای با حضور  وزارت علوم و تقی کهوریان معاون عمرانی استاندار جهت تحویل ساختمان این مجتمع برگزار نموده است.

وی گفت: نتیجه حاصل شده در این نشست های سه جانبه پرداخت بدهی و تسویه حساب دانشگاه ارومیه با پیمانکار و مهندس مشاور دانشکده پیراپزشکی مهاباد و سپس تحویل این پروژه به دانشگاه علوم پزشکی ارومیه  می باشد تا بر اساس استاندارد های آموزشی بهداشتی درمانی ساختمان فوق را جهت پذیرش دانشجو آماده نمائیم.

 آقازاده ابراز امیداوری کرد و گفت: پس از تحویل این پروژه به دانشگاه علوم پزشکی ارومیه ساختمان مجتمع آموزشی عالی سلامت را به بهره برداری خواهیم رساند.

وی افزود: فرماندار ، نماینده و امام جمعه روی این مسئله حساسیت ویژه ای دارند که علاوه پیگیری های این عزیزان دانشگاه نیز در حال پیگیری ساختمان  مجتمع آموزش  عالی سلامت مهاباد می باشد.

شایان ذکر است: ساختمان در نظر گرفته شده برای مجتمع آموزش عالی سلامت مهاباد که به نام ساختمان دانشکده پیراپزشکی معروف است با مساحتی بالغ بر 6 هزار متر مربع و دارای پیشرفت فیزیکی بیش از 85 درصد می باشد.

انتهای پیام/ب

 مجتمع آموزش عالی سلامت مهاباد بیش از ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی  دارد

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.