برگزاری دومین همایش "خانواده رویایی" در سنندج

دومین همایش «خانواده رویایی» با همکاری جهاددانشگاهی واحد کردستان و با حضور جمع کثیری از مردم در سنندج برگزار شد

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛ مهدی ورمزیار،مدیر پژوهش جهاددانشگاهی واحد کردستان در این همایش  گفت: جهاددانشگاهی یک نهاد علمی فرهنگی، پژوهشی و آموزشی است که در سال ۸۵ فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرده است.

ورمزیار افزود: بانک خون بند ناف رویان یکی از واحدهای زیر مجموعه جهاددانشگاهی است که خانواده‌ها با ذخیره‌سازی خون بندناف فرزندان می‌توانند سلامت آینده آنان را تضمین کنند.

وی تاکید کرد: در جهاددانشگاهی مرکز درمان ناباروری و پژوهشکده درمان سرطان سینه را در سطح کشور داریم و به سمتی حرکت می‌کنیم تا خدمات پزشکی مربوط به بانوان را در جامعه گسترش دهیم.

سیروان احمدی، مسئول برگزار همایش خانواده رویایی هم در ادامه این جلسه گفت: نزدیک کردن خانواده‌ها به هم، معرفی کارآفرینان شهر سنندج، ایجاد اشتغال مردمی، شناخت فعالیت‌های اجتماعی، پزشکی و فرهنگی جدید در سطح شهر سنندج به مردم از اهداف برگزاری این همایش است.

وی با اشاره به برنامه‌های جنبی این همایش فرهنگی -  آموزشی عنوان کرد: طنز، موسیقی، معرفی کارآفرین، ایجاد انگیزه برای کار آفرینی و مشاوره خانواده از برنامه‌های جنبی این همایش است.

بیان کرد: ما در این همایش درصدد هستیم تا تقدس و اصالت خانواده در جامعه را که با هجمه‌های فرهنگی دشمنان از جمله ماهواره و اینترنت در حال از بین رفتن است، را بار دیگر احیا کنیم.

وی ادامه داد: همایش خانواده رویایی به صورت سلسله وار هر ماه در سطح شهرستان سنندج برگزار می‌شود که در این همایش‌های اول فقط اعتمادسازی مردم به این همایش را در دستور کار خود داریم.

احمدی یادآور شد: تعدد تاکسی‌ها، افزایش آمار اعتیاد، افزایش طلاق، بالارفتن سن ازدواج، درهم شکستن بنیان خانواده، مشکلات روحی و روانی جوانان همگی از بیکاری نشأت می‌گیرد که با آشنایی خانواده با کار آفرینان برتر می‌توان جوانان را به سمت کارآفرینی سوق داد.

انتهای پیام/م

دومین همایش "خانواده رویایی" در سنندج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.