عاشورا کانون‌های قدرت انقلاب اسلامی

معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی ایلام محرم و عاشورا را کانون‌های قدرت انقلاب اسلامی دانست که دشمن درصدد به انحراف کشیدن آن‌ها است.

عاشورا کانون‌های قدرت انقلاب اسلامی به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛  جلال میرزابیگی معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی ایلام گفت : امروز دشمن اعتقادات مذهبی مردم را که در واقع مولفه اصلی موفقیت‌های انقلاب اسلامی در برهه‌های حساس بوده است هدف قرار داده است .

وی محرم و عاشورا به عنوان کانون‌های قدرت به اقتدار انقلاب اسلامی نام برد و افزود : نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با تکیه بر همین پشتوانه‌های دینی تمام معادلات نظام سلطه را برهم زده است .

معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی استان ایلام در ادامه به فرا رسیدن هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: با انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل‌های بعدی می توانیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را بیمه نماییم .

وی به سهم نیروی انتظامی در دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: فداکاری نیروهای انتظامی در اوایل جنگ بر کسی پوشیده نیست .

میرزابیگی با اشاره به اینکه رژیم بعث عراق در جنگ تحمیلی برای ماندن مدت کوتاهی در پشت مرزهای ایران نیامده بود و قصد داشت به تهران برسد، گفت: مقاومت یگان‌های نیروی انتظامی در آن برهه از زمان که کشور انسجام مناسبی نداشت باعث شد که جلوی پیشرفت عراقی‌ها گرفته شود .


انتهای پیام/ه


مراسم محرم و عاشورا در ایلام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.