حجت‌الاسلام کرمی در آیین ورودی نو دانشجویان دانشگاه تهران:

کسب علم باید در کنار ایمان باشد

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه تهران گفت: یک دانشجو هیچ وقت فارغ التحصیل نمی‌شود و باید به دنبال علم آموزی باشد، شما باید علم و ایمان را با یکدیگر کسب کنید.

کسب علم باید در کنار ایمان باشدبه گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  حجت‌الاسلام کرمی مسئول نهاد رهبری در دانشگاه تهران در آیین ورودی نو دانشجویان دانشگاه تهران گفت: این نعمت کمی نیست که شما امروز توانسته‌اید آن را به دست آورید و در برترین دانشگاهی که به عنوان یک الگو در سایر دانشگاه‌ها است تحصیل کنید.

وی افزود: امروز پا در دانشگاهی گذاشته‌اید که اساتید بزرگی در این جا قدم برداشته‌اند و قدم در دانشگاهی نهاده‌اید که در سطح جهان اسلام و در سطح منطقه و کشور برتر است.

حجت الاسلام کرمی تصریح کرد: فضای علم آموزی به برکت نظام اسلامی و شهدای گرانقدر در این کشور شکل گرفته است و شهیدانی برای علم آموزی ما بستر فراهم کرده اند تا بتوانیم به راحتی تحصیل کنیم.

وی ادامه داد: یک دانشجو هیچ وقت فارغ التحصیل نمی‌شود و باید به دنبال علم آموزی باشد، شما باید علم و ایمان را با یکدیگر کسب کنید.

از مقوله فرهنگ غافل نباشیم

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه تهران عنوان کرد: آنچه که مهم محسوب می شود موضوع فرهنگ است که مقام معظم رهبری هم به آن اشاره کرده اند و تاکید دارند که نباید از مقوله فرهنگ غافل باشیم.

کرمی یادآور شد: فضای علم آموزی فضای عشق است که انسان با انگیزه بالایی در آن حوزه خدمت رسانی می کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.