زنگ شکوفه ها و غنچه ها در همدن نواخته شد

در آستانه بازگشایی مدارس همزمان با سراسر کشور جشن شکوفه ها با حضور مسوولان استانی برای 30 هزار کلاس اولی در نقاط مختلف استان برگزار شد.

زنگ شکوفه ها و غنچه ها در همدن نواخته شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ صبح امروز دختران و پسران کلاس اولی همراه پدر و مادرهایشان راهی مدرسه شدند و سال تحصیلی جدید خود را با رد شدن از زیر قرآن و دود اسپند و برنامه های شاد کودکانه آغاز کردند.

  در این جشن که به صورت نمادین در دبستان شاهد وحدتی پویا شهر همدان برگزار شد حسین بهرامی نوید معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان همدان گفت: امسال 30  هزار کلاس اولی که در سامانه سناد نام نویسی کرده بودند سال تحصیلی خود را آغاز کردند.

وی در آیین جشن شکوفه ها گفت: 29 شهریور به عنوان روز شکوفه ها انتخاب شد تا در این روز دانش آموزان کلاس اولی با محیط مدرسه آشنا شوند.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان همدان ادامه داد: در این جشن با گل و شیرینی از دانش آموزان استقبال میکنیم و با عبور دادن آنان از زیر قرآن کریم دانش آموزان را در ادامه این مسیر مهم یاری می دهیم.

 امروز کلاس اولی ها وارد دبستان شدند و آموختن علم را شروع کردند، اولین شروع آنها نوید بخش روزهای شاد، سخت و آسان بسیاری برای آن‌هاست راهی که آن ها را برای ساختن آینده کشور آماده می کند.

مربیان و دست اندرکاران آموزش و پرورش استان همدان نیز امروز با حضور در واحدهای آموزشی مختلف در جمع کلاس اولی ها، برای آنان از مدرسه، معلم ، علم و دانش سخن گفتند.

انتهای پیام/ ص.ف

زنگ شکوفه ها و غنچه ها در همدن نواخته شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار