سرپرست وزارت نیرو؛

روستا‌ها کانون توسعه و آبادانی کشور هستند/دولت همواره در پی تأمین آب موردنیاز ساکنان مناطق مختلف کشور است

سرپرست وزارت نیرو گفت: دولت با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیون دلار، برای ساکنان ۵ هزار و ۸۰۰ روستا در کشور شرایط بهره‌مندی از آب آشامیدنی را فراهم کرد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم  ؛ستار محمودی، سرپرست وزارت نیرو ، در آئین افتتاح آب‌رسانی به روستاهای بالادست شهر کهک قم که در سالن همایش‌های این شهر برگزار شد، ضمن تشکر از همراهی و همدلی مردم در کاهش مصرف منابع انرژی در فصل تابستان اظهار داشت: امسال با کمک و همراهی مردم موفق به گذر از زمان‌های اوج مصرف شدیم و بحران را در تابستان امسال پشت سر گذاشتیم.

محمودی افزود: تا پایان دولت دوازدهم تمامی روستاهای کشور من‌جمله استان قم دارای آب آشامیدنی سالم خواهند بود.

وی ادامه داد: دولت همواره در پی تأمین آب موردنیاز ساکنان مناطق مختلف کشور است ، مهم‌ترین عامل توسعه اقتصادی کشور همین تأمین منابع موردنیاز ساکنان مناطق مختلف است.

سرپرست وزارت نیرو تصریح کرد:به‌منظور توسعه و گسترش شبکه‌های آبرسانی به مناطق روستایی 300 میلیون دلار اعتبار در نظر گرفته‌شده است، تا پایان دولت دوازدهم تمامی روستاهای کشور من‌جمله استان قم دارای آب آشامیدنی سالم خواهند بود.

وی بیان کرد: ساکنان مناطق شهری و روستایی در استان قم به آب آشامیدنی سالم دسترسی دارند و در این زمینه به وضعیت پایدار رسیده است، همچنین استان قم ظرفیت بالای در زمینهٔ تولید برق دارد.

انتهای پیام/ح

تمام روستاهای کشور تا پایان دولت دوازدهم از آب آشامیدنی سالم برخوردار می‌شوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.