رئیس پلیس راهور فارس خبر داد؛

محدودیت‌های ترافیکی رژه ۳۱ شهریور در شیراز

پلیس راهنمایی و رانندگی فارس، محدودیت‌های ترافیکی رژه ۳۱ شهریور در شیراز را اعلام کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ مصطفی عباسی رئیس پلیس راهور استان فارس گفت: همزمان با فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و رژه ۳۱ شهریور ماه، شاهد حضور گسترده مردم و حجم سنگین تردد در معابر خواهیم بود که به همین منظور پلیس راهنمایی و رانندگی با آمادگی کامل اقدامات لازم برای ایمن سازی و روان سازی ترافیک در همه معابر منتهی به مراسم رژه را انجام می‌دهند.

وی در خیابان‌های قدوسی شرقی به پاسداران، پل و میدان معلم به سمت پاسداران، رمپ‌های زیرگذر یادگار امام به پاسداران (هر دو سمت)، کنار گذر مطهری به پاسداران، روگذر پل یادگار امام به سمت پاسداران و همه منشعبات حد فاصل میدان معلم تا پل یادگار امام در بولوار پاسداران ممنوعیت و محدودیت‌های ترافیکی اعمال می‌شود.

وی ادامه داد: از شهروندان تقاضا می‌شود برای رفاه حال عموم با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی با پلیس راهور همکاری لازم را داشته باشند.

وی با بیان اینکه با توجه به حضور مردم در مراسم و تردد عابران پیاده خطر برخورد با عابران دور از انتظار نیست، افزود: لازم است رانندگان ضمن توجه کامل به جلو و رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از عجله و شتاب بی مورد به این توصیه مهم بیش از پیش توجه کنند.

انتهای پیام/ن

محدودیت‌های ترافیکی رژه ۳۱ شهریور 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.