برنامه ریزی برای برپایی نمایشگاهی دیگر در کرمان

معاون فرهنگی ـ اجتماعی سپاه ثارالله استان کرمان از انجام برنامه ریزی های لازم برای برپایی نمایشگاهی به منظور توانمند سازی خانواده هایی که از تسهیلات بسیج سازندگی استان استفاده کرده اند، طی بهمن ماه امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سیاوش مسلمی، معاون فرهنگی ـ اجتماعی سپاه ثارالله استان کرمان گفت: نمایشگاه های اقتصاد مقاومتی با هدف توانمند سازی خانواده ها و اشتغال خانگی برپا می شوند و در حقیقت این نمایشگاه ها حاصل وام ها و تسهیلاتیست که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سراسر کشور برای توانمند سازی خانواده ها و اشتغال خانگی صرف کرده است.

وی به برپایی نمایشگاه اقتصادمقاومتی در یخدان مؤیدی شهر کرمان اشاره کرد و افزود: این نمایشگاه در قالب 100غرفه، دستاوردهایی از جمله بحث مسائل خانگی، صنایع دستی، سوغات ها، هدایا و فرآورده‌های غذایی را با کیفیت عالی و بدون واسطه، با قیمت بسیار پایین به هموطنان استان کرمان عرضه می کند.

مسلمی تصریح کرد: این نمایشگاه به مناسبت هفته دفاع مقدس از 28 شهریور جاری به مدت10روز برپا می شود.

وی یادآور شد: این نمایشگاه در این سطح برای اولین بار است که در استان کرمان برپا می شود اما سال های گذشته شاهد برپایی نمایشگاه های دیگری در سطح های کوچکتر بوده ایم.

انتهای پیام/ب

نمایشگاه اقتصاد مقاومتی سپاه در کرمان

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار