موسوی: استقلال نیاز به تغییر و تحول اساسی دارد/ برخی به جای پاسخگویی به هواداران، به دنبال تجارت شخصی هستند

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: استقلال در فصل جاری نتایج دلخواه هوادارانش را کسب نکرده و به تغییر و تحولی اساسی نیاز دارد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی موسوی در گفتگو با رادیو در مورد شرایط بحرانی تیم استقلال در لیگ هفدهم اظهار داشت: متاسفانه در حال حاضر استقلال هم از نظر فنی و هم از نظر مدیریتی با مشکلاتی مواجه است، البته من برای کادرفنی و همچنین هیئت مدیره استقلال احترام قائل هستم اما واقعیت این است که آبی پوشان در فصل جاری نتایج دلخواه هواداران را کسب نکرده اند و تیمی که نتیجه لازم را کسب نمی کند نیاز به تغییر و تحول دارد.

وی افزود: استقلال از فصل گذشته تاکنون نوسان زیادی داشته است و این مسئله نشان دهنده وجود مشکلات فنی در این تیم است.

 پیشکسوت تیم استقلال با انتقاد از حاشیه سازی برخی از بازیکنان این تیم در روزهای اخیر گفت: در لیگ های معتبر اروپایی، تمام بازیکنان تفکر حرفه ای دارند و در صورت بی انضباطی و ایجاد حواشی بی مورد از سوی باشگاه شان جریمه می شوند و تعداد بازیکنان حاشیه ساز بسیار کم است اما در فوتبال کشورمان هنوز تفکر صحیح حرفه ای میان بازیکنان جایگاه چندان مناسبی ندارد و در این زمینه نیاز به فرهنگ سازی داریم.

وی ادامه داد:برخی افراد ارزش حضور در باشگاه استقلال را نمی دانند و تمرکز خود را به جای کسب نتایج خوب در استقلال بر بیزینس و تجارت گذاشته اند. این افراد متاسفانه قدر جایگاه فعلی شان را نمی دانند و در مقابل هواداران نیز پاسخگو نیستند.

 موسوی در پایان تصریح کرد: رضا افتخاری انسان با شخصیتی است اما به نظر می رسد در شرایط فعلی توان مدیریت باشگاه بزرگی مثل استقلال را ندارد، به نظر من باید یک خانه تکانی اساسی در استقلال انجام شود تا این باشگاه پرطرفدار از بحران خارج شود.

 انتهای پیام/

انتقاد موسوی از شرایط بحرانی باشگاه استقلال در لیگ هفدهم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار