برگزاری دوره مدیریت بحران برای مسئولین خانه های هلال

دوره مدیریت بحران جهت دهیاران ،بخشداران و مسئولین خانه هلال در نیمه اول مهر ماه برگزار می شود

برگزاری دوره مدیریت بحران برای مسئولین خانه های هلالبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛   مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان رضا فلاح در حاشیه راه اندازی 70 خانه هلال روستایی در رفسنجان گفت: دوره 2 روزه مدیریت بحران ویژه مسئولین خانه هلال برگزار می شود.


رضا فلاح با اشاره به این که اهداف تشکیل خانه های هلال با اهداف بنیادین سازمان هلال احمر برابر است به طوری که با اجرای این طرح رسیدن به شعار اصلی هلال احمر تحت عنوان " هر خانواده، یک امدادگر" دست یافتنی‌تر می شود ،تصریح کرد؛ خانه هلال در معرفی طرح ملی خادم و ایجاد تاب آوری لازم بین هم وطنان به خصوص در مناطق روستایی بسیار تاثیر گذار است.


وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه حادثه خبر نمی‌کند و باید آمادگی لازم برای امداد رسانی همیشه وجود داشته باشد، گفت: این دوره‌ها در راستای ایجاد آمادگی کامل برای مدیریت حوادث و سوانح منطقه‌ای در کمترین زمان ممکن برگزار می شود.


با ایجاد خانه های هلال می خواهیم فضا و تریبونی را برای معرفی آسیب های اجتماعی و را ههای پیشگیری از این آسیب ها،معرفی و اجرای بهتر طرح ملی خادم وانعکاس مشکلات مردم به مسئولان، فراهم کنیم تا جمعیت هلال احمر و خانه هلال حلقه وصل مردم و مسئولان باشد.


انتهای پیام/س

دوره مدیریت بحران برای مسئولین خانه های هلال برگزار می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار