آغاز سال تحصیل ۲۳ هزار دانش‌آموز کلاس اولی در استان بوشهر

‌همزمان با سراسر کشور،جشن شکوفه‌ها و غنچه‌‌ها ، ویژه آغاز سال تحصیلی دانش آموزان کلاس اول ابتدایی سراسر استان بوشهر با حضور ۲۳ هزار دانش‌آموز برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر در آیین جشن شکوفه‌ها در دبستان شهید فخرایی بوشهر با تبریک سال تحصیلی جدید این روز را برای دانش‌آموزان کلاس اولی بسیار روز باشکوه و مهم دانست و اظهار داشت: دانش‌آموزان کلاس اولی که امروز برای نخستین بار راهی کلاس درس می‌شوند و فراگیری تعلیم و تربیت در مدارس آغاز می‌کنند روزی با اهمیت برای آنان محسوب می‌شود.

ناصر کرمی با تاکید بر همراهی اولیا دانش‌آموزان در تمامی عرصه‌های تعلیم و تربیت افزود: با توجه به رسالت مهم و سنگین آموزش و پرورش در عرصه تعلیم و تربیت آینده‌سازان جامعه لازم است مسئولان دستگاه‌های اجرایی با همراهی اولیا دانش‌آموزان در تحقق این رسالت، آموزش و پرورش را همراهی و حمایت کنند.

وی با قدردانی از حضور با شکوه اولیا دانش‌آموزان در جشن شکوفه‌ها افزود: حضور خانواده‌ها در آیین جشن شکوفه‌ها نشان از توجه این عزیزان به امر تعلیم و تربیت است که نوید بخش حضور موثر اولیا دانش‌آموزان در طول سال تحصیلی در برنامه‌های مختلف مدارس است.

در این مراسم پس از نواخته شدن زنگ شکوفه‌ها، دانش‌آموزان کلاس اولی راهی کلاس‌های درس شدند.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/ی

آغاز سال تحصیلی در بوشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.