واكنش مصطفی كارخانه به قرعه تیمش در قهرمانی باشگاه‌‌های جهان

برای كسب نتیجه باید سخت بجنگیم

سرمربی تیم والیبال بانك سرمایه بعد از مشخص شدن قرعه تیمش در مسابقات قهرمانی جهان گفت: باید سخت بجنگیم.

مصطفی كارخانه در گفت‌وگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره قرعه تیم والیبال بانك سرمایه در مسابقات قهرمانی جهان گفت: تیم‌های قدرتمندی حریف ما شدند البته با توجه با سطح مسابقات و این كه برترین تیم‌های دنیا در این رقابت‌ها حاضر هستند قابل پیش‌بینی بود كه همه كار سختی داشته باشند.

وی ادامه داد: هدف ما این است كه در این حضور جهانی از حیثیت والیبال ایران دفاع كنیم و برای موفقیت و كسب نتیجه باید سخت بجنگیم زیرا كار ما به هیچ عنوان ساده نخواهد بود.

سرمربی بانك سرمایه در ادامه گفت: این كه تیم ما در آسیا با قدرت قهرمان شد، سطح توقعات را زیاد كرده است و حالا ما از خودمان نیز توقع داریم كه بهترین نمایش ممكن را داشته باشیم.

وی خاطر نشان كرد: همه تیم‌هایی كه با بانك سرمایه هم گروه شدند هم در كشور و هم در قاره خود جزو بهترین‌ها هستند. همانطور كه بانك سرمایه در ایران و قاره آسیا جزو بهترین تیم‌هاست. تیم ما با انجام تمرینات كه بعد از اضافه شدن ملی‌پوشان انسجام بیشتری نیز پیدا می‌كند و با امادگی راهی مسابقات معتبر جهانی خواهیم شد.

كارخانه به همگروهی تیم بانك سرمایه با تیمی از كشور میزبان اشاره كرد و گفت: لهستانی‌ها كه در مدت اخیر نتایج خوبی در والیبال نگرفته‌اند و قطعا با بهره‌مندی از امتیاز میزبانی به دنبال بهترین نمایش ممكن و كسب عنوان قهرمانی است. باید برای هر مسابقه برنامه ویژه داشته باشیم و با شناخت و آنالیز خوب حركت كنیم.

انتهای پیام/

اظهارات سرمربی بانك سرمایه درباره قرعه این تیم در قهرمانی جهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.