به مناسبت هفته دفاع مقدس؛

رنجبر: جوانان ایران در ۸ سال جنگ تحمیلی حماسه آفریدند/معلولیت، محدودیت نمی‌آورد

ملی پوش تیروکمان جانبازان و معلولین گفت: جوانان ما در طول ۸ سال جنگ تحمیلی حماسه آفریدند و ثابت کردند برای تامین امنیت ایران از جان خود می گذرند.

رنجبر: جوانان ایران در 8 سال جنگ تحمیلی حماسه آفریدند/معلولیت، محدودیت نمی آوردبه گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، ابراهیم رنجبر در مورد نحوه جانبازی و ورودش به عرصه ورزش اظهار کرد: در سال 65 و در عملیات کربلا 5 قطع نخاع و جانباز شدم و پس از پایان جنگ، به صورت حرفه ای به ورزش تیر و کمان پرداختم و خوشبختانه در سال های حضورم در این رشته ورزشی موفق به کسب مدال هایی در میادین جهانی و پارالمپیک شده ام.

او افزود: جنگ اتفاق بسیار بدی است که امیدوارم هرگز در هیچ کشوری رخ ندهد، جوانان ما در طول 8 سال جنگ تحمیلی حماسه آفرین شدند و ثابت کردند همیشه آماده دفاع از کشور هستند و حاضرند برای تامین امنیت ایران از جان خود بگذرند.

رنجبر ادامه داد: من پس از جنگ برای برافراشته نگه داشتن پرچم مقدس ایران وارد عرصه ورزش شدم و تمام تلاشم را برای افتخارآفرینی برای کشورم انجام دادم.

ملی پوش جانباز کشورمان با اشاره به خاطراتش از دوران هشت سال دفاع مقدس گفت: جنگ خاطرات تلخ و شیرین بسیاری داشت زمانی که همسنگران ما شهید یا جانباز می شدند لحظات سخت و ناراحت کننده ای را سپری می کردیم اما توانستیم با همدلی و هم قسم بودن همه رزمندگان، از آن لحظات سخت گذر کنیم.

او درباره انتطاراتش از مسئولان ورزش کشور تصریح کرد: انتظار من از مسئولان ورزش کشور این است که توجه بیشتری به ورزش جانبازان و معلولین داشته باشند. البته در سال های اخیر حمایت هایی از سوی دولت انجام شده اما امیدوارم این حمایت ها به شکل گسترده تری ادامه پیدا کند.

دارنده مدال نقره پارالمپیک 2016 ریو در خصوص خاطره شیرین ورزشی اش عنوان کرد: البته کسب مدال همواره برای من شیرین است اما هنگامی که توانستم همراه با تیم ملی تیر و کمان افراد سالم در مسابقات سال 2009  هند شرکت کنم و در آن رقابت  به عنوان فردی که دارای معلولیت است مدال کسب کنم حس بسیار خوبی داشتم.

رنجبر در پایان خاطر نشان کرد: وارد عرصه ورزش شدم تا به تمام افراد معلول و جانباز ثابت کنم معلولیت، محدودیت نمی آورد و نباید منجر به گوشه نشینی و انزوای افراد دارای معلولیت شود. معلولان و جانبازان کشورمان می توانند وارد دنیای ورزش حرفه ای شوند و برای افتخار آفرینی ایران تلاش کنند.

انتهای پیام/

 اظهارات رنجبر در مورد دفاع مقدس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار