مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان؛

اعزام مبلغان ویژه محرم به نقاط مختلف استان سمنان

یک هزار و ۱۸۶ مبلغ ویژه محرم به سراسر استان اعزام شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ حجت‌الاسلام علی شکری مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان با اشاره به برنامه‌های این نهاد در دهه نخست ماه محرم، گفت: یک هزار و ۱۸۶ مبلغ ویژه ماه محرم به سراسر استان اعزام شدند که از این تعداد ۷۱۷ مبلغ مرد بومی و ۳۰۹ مبلغ زن بومی هستند.


وی همچنین با اشاره به حضور ۱۲۸ مبلغ مرد و ۳۲ مبلغ زن غیربومی اعزامی از دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم، افزود: بخشی از مبلغان بومی را ۹۰ روحانی مستقر و ۶۰روحانی طرح هجرت شامل می‌شوند که کار تبلیغ دین اسلام را در ایام محرم بر عهده‌دارند.


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان، درباره تفکیک اعزام مبلغان در شهرستان‌های هشت‌گانه استان هم تصریح کرد: از میان یک هزار و ۲۶ مبلغ بومی که در ماه محرم به سراسر استان اعزام شدند، ۲۷۳ نفر در شاهرود، ۲۰۳نفر در سمنان، ۱۹۰نفر در دامغان، ۳۴ نفر در میامی، ۵۲ نفر در مهدی‌شهر، ۵۷ نفر در گرمسار و ۲۲ نفر در سرخه حضور خواهند داشت.


وی همچنین از وجود یک هزار و ۴۰۰ هیئت مذهبی در استان خبر داد واظهار داشت: از این تعداد، ۴۰۰ هیئت مذهبی تاکنون در سامانه طوبی ویژه ساماندهی هیئت‌های مذهبی تحت سامانه برخط سازمان تبلیغات اسلامی، ثبت‌نام و کد ملی تبلیغی دریافت کرده‌اند و این هیئت‌ها همچنین روحانی، مداح، امنا و سایر متصدیان خود را به‌طور ساماندهی شده به تبلیغات اسلامی معرفی کرده‌اند و از حمایت‌های این نهاد بهره‌مند می‌شوند.


شکری درباره اقدامات تبلیغات اسلامی استان سمنان در آستانه محرم نیز، افزود: شش همایش طلایه‌داران تبلیغ ویژه مبلغان اعزامی ماه محرم در سطح شهرستان‌های استان برگزارشده که بیشتر جنبه توجیهی برای روحانیان اعزامی دارد.


انتهای پیام / د


اعزام بیش از یکهزار مبلغ ویژه محرم در استان سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار