سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری بندر بوشهر؛

محرم را نباید در خانه و هیئات محبوس کرد

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری بندر بوشهر در جلسه‌ای با حضور مسوولان هیئات بندر بوشهر در محل سازمان فرهنگی، مسائل و مشکلات، چالش‌ها و آسیب‌های هیئات مذهبی بوشهر را بررسی کرده و برای هرچه بهتر برگزار کردن مراسمات عزای حسینی برنامه‌ریزی کردند.

محرم را نباید در خانه و هیئات محبوس کردبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، در این نشست هر کدام از نمایندگان هیئات به ارائه نظرات خود در خصوص مراسمات ایام محرم پرداختند که در پایان به هماهنگی در خصوص برنامه‌هایی مانند تجمع عزاداران حسینی، حرکت دسته‌جات عزا، سیاهپوش کردن شهر و محلات و دیگر مراسمات منجر شد. نمایندگان هیئات مذهبی بوشهر در این مراسم با تشکر از فاطمه صفری‌زاده، سرپرست سازمان فرهنگی شهرداری بابت مساعدت، پیگیری و همراهی‌هایی که در سال‌های اخیر با نهادهای مردمی از جمله هیئات مذهبی داشته‌اند، حضور پررنگ سازمان را در مراسمات سال جاری خواستار شدند.

در ادامه این نشست، سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری بندر بوشهر با ذکر این نکته که دشمن به ما نزدیک است و نباید به‌گونه‌ای رفتار کنیم که از ما سوءاستفاده کند، خاطرنشان کرد: ما حاضریم تا در هر زمینه‌ای که توان داشته باشیم و قانون به ما اجازه دهد در خدمت اهلبیت (علیهما سلام) و هیئات عزاداری باشیم.

فاطمه صفری‌زاده با اشاره به این‌که سازمان فرهنگی شهرداری این آمادگی را دارد تا در برپایی ایستگاه‌های صلواتی، سیاهپوش کردن معابر و خیابان‌ها، اطلاع‌رسانی مراسمات و... به هیئات کمک کند، تصریح کرد: مسوولان هیأت‌ها برنامه‌های خود را اعلام کنند تا با همفکری، بهترین برنامه‌ریزی را برای هرچه بهتر برگزار کردن مراسمات محرم انجام دهیم.

وی با بیان این‌که در این برهه حساس کشور و منطقه، نباید محرم را در پستوی خانه‌ها و هیئات مهجور کرد، افزود: باید مراسمات مردمی باشد و توسط مردم محرم را به خیابان‌های شهر ببریم تا جهانیان ارادت مردم ایران و بوشهر عزیز را به اهلبیت (ع) و آقا اباعبدالله الحسین (ع) ببینند. همه کسانی که دغدغه دارند باید دست به دست هم بدهند تا باشکوهترین مراسم عزاداری را در بوشهر به خدمت ولی عصر (عج) تقدیم کنیم.

انتهای پیام /پ

محرم را نباید در خانه و هیئات محبوس کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.