تداوم دعواهای همیشگی ترامپ و کلینتون؛

ترامپ: کلینتون اجازه ساخت سلاح هسته‌ای را به کره شمالی داد

رئیس‌جمهور آمریکا به اظهارات هیلاری کلینتون که سخنرانی ترامپ در سازمان ملل را خطرناک توصیف کرده بود، واکنش نشان داد.

ترامپ: کلینتون اجازه ساخت سلاح هسته‌ای را به کره شمالی دادبه گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی ایندیپندنت؛ دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا با انتشاری پیامی در حساب توئیتری خود به اظهارات هیلاری کلینتون که سخنرانی ترامپ در مجمع عمومی سازمان ملل را خطرناک توصیف کرده بود، واکنش نشان داد.

ترامپ در این پیام توئیتری هیلاری کلینتون، وزیر امور خارجه اسبق آمریکا و نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 را متهم کرد که به کره شمالی اجازه ساخت سلاح هسته ای را داده است.

ترامپ نوشت: پس از آنکه اجازه تحقیق و ساخت تسلیحات هسته‌ای به کره شمالی داده شد، حال باید از هیلاری بدذات، وزیر خارجه (اسبق) و همچنین بیل کلینتون انتقاد کرد.

ترامپ همچنین ادعای یک حساب کاربری را بازنشر کرد که اوباما و کلینتون را به واسطه سیاست فرونشانی، متهم به فروش سلاح هسته ای به کره شمالی کرده بود.

هیلاری کلینتون شب گذشته در مصاحبه با سی بی اس از سخنرانی دونالد ترامپ در مجمع عمومی سازمان ملل انتقاد کرد و آن را تاریک و خطرناک توصیف کرد. کلینتون اعلام کرد این شیوه نادرستی برای محکوم کردن برنامه های هسته ای کره شمالی به وسیله رئیس جمهور یک کشور مانند آمریکا است.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا روز گذشته در نطق خود در مجمع عمومی سازمان ملل کره شمالی را تهدید به نابودی کرد. او گفت: نظام کره شمالی مسئول گرسنگی میلیون ها نفر از مردم این کشور است. نظام کره شمالی تلاش می کند با تسلیحات هسته ای و موشک های بالستیک جهان را تهدید کند. اگر مجبور شویم برای دفاع از خود، گزینه ای جز نابودی کامل کره شمالی نخواهیم داشت. زمان آن رسیده است که مرد موشکی (اشاره غیردیپلماتیک به رهبر کره شمالی) متوجه شود که چاره ای جز غیر هسته ای کردن کشورش ندارد.

انتهای پیام/

 

ترامپ، کلینتون را مقصر هسته‌ای شدن کره شمالی دانست

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار