شروع سال تحصیلی نوآموزان پیش دبستانی در مهریز

جشن شکوفه ها با حضور کودکان پیش دبستانی و کلاس اول در مهریز برگزارشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی امام جمعه مهریز گفت: معلمان باید با همکاری خانواده ها و نهادهای مختلف فرهنگی برای تربیت دینی و قرآنی دانش آموزان بیشتر تلاش کنند.

حجت الاسلام محی الدینی، روز چهارشنبه در آیین شروع سال تحصیلی نوآموزان پیش دبستانی در یکی از مدرسه های مهریز، افزود: تربیت نسل جوان از مهمترین مسائل در نظام تعلیم و تربیت و نظام اسلامی است و همه باید در کنار آموزش و پرورش و دولت برای اجرایی شدن اهداف و ماموریت های دینی فعالیت کنند.

وی ادامه داد: اگر نسل جوان بر اساس آموزه های دینی تربیت شود، قطعا تهدید نرم و توطئه های فرهنگی دشمنان انقلاب هیچ اثری نخواهد داشت و دسیسه ها نیز خنثی می شود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان مهریز گفت: اگر فرهنگ دینی از دوره کودکی با روح و جسم دانش آموزان عجین شود دشمنان نمی توانند آسیبی به آنها برسانند و آنها نسل انقلابی و ارزشی خواهند شد.

محی الدینی یادآور شد: دشمنان انقلاب همواره با برنامه های مختلف خود به دنبال آسیب رسانی به جوانان هستند ، بنابراین باید با برنامه ریزی درست و فعالیت های دینی و قرآنی جلو تهاجم فرهنگی را گرفت.

مراسم نخستین روز حضور کودکان پیش دبستانی و کلاس اول مهریز با حضور تعدادی از مسئولان اجرایی ، فرهنگی ، خانواده ها و دانش آموزان و همراه با برنامه های مختلف فرهنگی و هنری در فضایی شاد برگزار شد.

همزمان با اول مهر ماه در نخستین روز سال تحصیلی 97- 96، آموزش 9هزار دانش آموز شهرستان مهریز در 100 مدرسه آغاز می شود.

مرکز شهرستان مهریز با 50 هزار نفر جمعیت در 30 کیلومتری شهر یزد قرار دارد.

در نخستین روز حضور غنچه ها و شکوفه های استان یزد در مدرسه، 25 هزار و 183 دانش آموز کلاس اولی و 18 هزار و 703 هزار نوآموز پیش دبستانی نخستین بهار تعلیم و تربیت خود را با حضور در مدرسه آغاز کردند.

آنها همراه با والدین خود در حالی که شاخه های گل به دست داشتند با شور و اشتباق زیادی وارد مدرسه شدند.

هدف از برپایی جشن شکوفه ها آشنایی دانش آموزان با محیط آموزشی، مربیان و کلاس درس عنوان شده است.

دانش آموزان پیش دبستانی استان یزد در 950 کلاس و 410 مرکز پیش دبستانی و اولی ها در 938 کلاس و 520 باب مدرسه سازماندهی شدند.

انتهای پیام/ ی

شروع سال تحصیلی نوآموزان پیش دبستانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار