دستگیری ۳۰۰ متهم به سرقت، موادمخدر و اراذل و اوباش در رامسر

فرمانده انتظامی مازندران از شناسایی و دستگیری ۳۰۰ متهم به سرقت، موادمخدر، اراذل و اوباش و دیگر جرایم در شهرستان رامسر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، سردار میرفیضی در حاشیه نمایشگاه طرح ارتقا امنیت اجتماعی در شهرستان رامسر با بیان اینکه طرح ارتقا امنیت اجتماعی و ظفر در راستای مطالبات مردمی و برابر نظرسنجی‌های صورت گرفته، اجرا شد، اهداف از این طرح را ارتقا نظم و امنیت عمومی، انضباط بخشی ترافیکی، پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز، برخورد با اراذل و اوباش، خرده فروشان موادمخدر و سارقان برشمرد.


فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به کشف بیش از ۵ میلیارد و ۷۱۰ میلیون ریالی اموال مسروقه و کالای قاچاق در این طرح، گفت: در این طرح بیش از ۳۰۰ متهم به سرقت، موادمخدر، اراذل و اوباش و دیگر جرایم شناسایی و دستگیر شدند.


سردار میرفیضی افزود: بیش از ۲۳۳ دستگاه انواع وسایل نقلیه متخلف در این طرح توقیف شد و ۳۲ کیلو گرم انواع موادمخدر و انواع سلاح سرد و گرم توقیف شد.


وی از پلمب بیش از ۲۵ واحد صنفی متخلف و اخطار پلمب به ۳۸ واحد صنفی متخلف در این طرح خبر داد.


سردار میرفیضی با اشاره به در پیش بودن ایام بازگشایی مدارس و ایام سوگواری محرم از اجرای طرح‌های ویژه ترافیکی، انتظامی و امنیتی در مازندران با بکارگیری تمام امکانات و ظرفیت‌ها در سطح استان خبر داد.


وی با تاکید بر رعایت قوانین و مقررات از سوی شهروندان مازندرانی در این ایام، با توجه به حجم بالای ترافیک در معابر عمومی و درون شهری از شهروندان خواست، پلیس را در برقراری نظم و امنیت یاری رسانند.


فرمانده انتظامی مازندران همچنین با اشاره به روز‌های پایانی تعطیلات تابستان از مسافران خواست با مدیریت سفر و رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی پلیس را در روانسازی ترافیک یاری کنند.


انتهای پیام/ع


۳۰۰ متهم به سرقت، موادمخدر و اراذل و اوباش در رامسر دستگیر شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار