فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نطنز خبر داد:

برگزاری بیش از 50 ویژه‌برنامه شاخص هفته دفاع مقدس در نطنز

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نطنز از برگزاری بیش از 50 ویژه‌برنامه شاخص هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حسین آقادوستی  امروز در جمع اصحاب رسانه ضمن تسلیت ایام ماه محرم اظهار کرد: در آستانه هفته بزرگداشت دفاع مقدس قرار داریم و این برهه از تاریخ جزو افتخارات نظام محسوب می‌شود که گرامیداشت آن بسیار ضروری و هیچ‌گاه نباید فراموش شود.

وی افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در 8 سال دفاع مقدس با مقاومت جانانه و مثال‌زدنی و باغیرت تمتم عزت را برای ایران اسلامی به ارمغان آورد و همچون نگینی تابناک، تا همیشه زمان، بر تارک تاریخ حماسه و ایثار و پایداری آزادگان جهان می‌درخشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نطنز تصریح کرد: این دفاع جانانه که الحق و الانصاف نام دفاع مقدس برازنده آن است توانست برگ زرینی را در تاریخ انقلاب به ثبت برساند و امروز برای کشورهای آزاده جهان یک الگو محسوب می‌شود.

وی بیان داشت: یکی از ویژگی‌های دفاع مقدس برهم زدن معادلات جهانی بود و زمانی که دنیا اسیر دو ابرقدرت شرق و غرب بود، ایران توانست معادلات جهانی معمول را بر هم زند و تحلیل‌های مادی دنیاپرستان را نقش بر آب سازد، این حادثه عظیم، بی‌شک در یاد ملت ایران خواهد ماند و غرور و سرافرازی و حماسه‌آفرینی را در نسل‌های بعد بر جای خواهد گذاشت.

آقادوستی خاطرنشان کرد: امروز آمریکا و ایادی خودش در دنیا هنوز علیه ایران اسلامی در جنگ هستند و این جنگ، جنگ رودررو نیست و ما هم‌اکنون درگیر جنگ نرم رسانه‌ای، فرهنگی و اقتصادی هستیم و وظیفه‌داریم هم جامعه را آگاه کنیم و هم از نفوذ جریانات خارجی جلوگیری کنیم.

وی از برگزاری 50 ویژه‌برنامه در هفته دفاع مقدس در سطح شهرستان خبر داد و گفت:. برگزاری یادواره شهدا با حضور فرماندهان دفاع مقدس، رژه موتوری و برپایی نمایشگاه دفاع مقدس ازجمله برنامه‌های پیش‌بینی‌شده در این هفته است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نطنز بیان کرد: در این هفته برنامه‌هایی با تبیین بحث اقتصاد مقاومتی همچون برگزاری حلقه‌های صالحین با موضوع هفته دفاع مقدس و نهضت‌های روشنگری و مسابقات فرهنگی و ورزشی و غبارروبی گلزار شهدا انجام خواهد شد.

 

انتهای پیام/م 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.