مدیرکل پست استان اردبیل:

رفتن به سمت پست لجستیک را در اردبیل اجرایی می‌کنیم

مدیرکل پست استان اردبیل گفت: رفتن به سمت پست لجستیک را در اردبیل اجرایی می‌کنیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،علی امدادی بعد از ظهر امروز در پنجمین جلسه بازاریابی پست در اردبیل اظهار داشت: بازاریابی در حوزه پست و مرسولات یکی از مقوله‌های حائز اهمیت است که باید در نظر داشت با بررسی وضعیت موجود در راستای بهبود موقعیت فعلی و پیشبرد اهداف مقارن با سیاست‌های جدید عرصه فناوری اطلاعات گام برداشت.

وی با بیان ضرورت بازاریابی در عرصه کنونی افزود: تکریم ارباب رجوع، حفظ مشتری و وجود نظم و انظباط برجذب مخاطبان هدفمند و تبدیل آن‌ها به مشتریان دائمی می‌انجامد که نیاز است تا ماموران پست اردبیل به عنوان مبلغان اصلی این اداره کل علاوه بر جدیت در انجام مسئولیت محول شده در راستای تقویت بازاریابی استان نیز سعی داشته باشند.

وی اظهار کرد: بازاریابی در عصر کنونی برای سازمان‌ها مانند یکی از اعضای اصلی و حیاتی بدن است و فرایند بازاریابی عامل موفقیت و کسب مزیت رقابتی است که این دو مولفه از اصلی‌ترین محور‌های جهان فناوری اطلاعات نیز به شمار می‌آیند.

مدیرکل پست استان اردبیل نگاه مشتری‌مدار را یکی از اصلی‌ترین محور‌های موفقیت در حوزه پست دانست و گفت: در عرصه فناوری اطلاعات نگاه مشتری‌مدار و تحرک و پویایی بیشتر کارشناسان ذی‌ربط برای شناسایی بازار‌های بالقوه و هم‌سو شدن با آن‌ها از اصلی‌ترین وظایف و سیاست‌های تعیین شده است که باید همه مسئولان فعال و حاضر در این حوزه دقت کافی داشته باشند.

امدادی تصریح کرد: رفتن به سمت پست لجستیک، اسنادو الکترونیک باتوجه به نیاز‌های مردم در کلانشهر‌ها از ضروریات پست در هر شهر است که نیاز بوده تا در استان اردبیل نیز باتوجه به ضرورت این امر نسبت به به‌کارگیری مشخصه‌ها و اقدامات لازم در جهت بهبود روابط و تعاملات بین مشتریان و سایر ارگان‌ها بیش از پیش توجه داشت.

وی در تشریح اهداف تشکیل و برگزاری این جلسه به عنوان پنجمین جلسه بازاریابی پست استان افزود: پیگیری مصوبات جلسات قبلی، بررسی و بهبود وضعیت فعلی و ارائه پیشنهادات و راهکار‌های اجرائی و عملی جهت توسعه بازار حاضر در داخل استان، انعقاد قرارداد و استفاده کامل از ظرفیت‌های طرفین برای پیشبرد اهداف تفاهم شده از جمله اهداف تشکیل و برگزاری این جلسه است.

انتهای پیام/پ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.