سرپرست وزارت علوم در شیراز خبر داد؛

توسعه پارک‌های علم و فناوری سیاست اصلی وزارت علوم است

سرپرست وزارت علوم گفت: توسعه پارک‌های علم و فناوری سیاست اصلی وزارت علوم است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سید ضیاء هاشمی سرپرست وزارت علوم با بیان اینکه سیاست وزارت علوم توسعه پارک‌های علم و فناوری است، گفت: بسیاری از مشکلات کشور با تقویت پارک‌های علم و فناوری رفع می‌شود، تلاش داریم با مساعدت مسئولان برای رفع بسیاری از معضلات کشور پارک‌های علم و فناوری را تقویت کنیم و برای این تدابیری بیندیشیم.

وی با بیان اینکه دانشگاه‌ها برای حل مسئله در کشور فعالیت دارند، گفت: دانشگاه شیراز با توجه به ظرفیت علمی که دارد می‌تواند یکی از منابع برای حل مشکلات از جمله خشکسالی باشد.

هاشمی با اشاره به جلسه هیئت دولت افزود: استفاده از توان دانشگاه‌ها و دانشجویان برای حل مشکلات خشکسالی یکی از مواردی است که در دولت بر آن تاکید شده و دانشجویان می‌توانند در این زمینه چاره‌اندیشی کرده و استان فارس و کشور را از این بحران خارج کنند.

سرپرست وزارت علوم با بیان اینکه این وزارتخانه به دنبال ایجاد پیوند بین دانشگاه و صنعت است، بیان کرد: برای رفع معضل بیکاری راه حلی جز تقویت مراکز علمی و دانش‌بنیان و دانشگاهی وجود ندارد چراکه این مراکز می‌توانند با ایده‌پردازی چرخ‌های صنعت و اشتغال را به حرکت درآورند.

وی با اشاره به نوسازی و بازسازی خوابگاه‌های دانشجویی عنوان کرد: با توجه به محدودیت‌های اعتباری دولت از خیران دعوت می‌شود تا در این زمینه وارد شوند.
انتهای پیام/ر

توسعه پارک‌های علم و فناوری سیاست اصلی وزارت علوم است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار