فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گلپایگان خبر داد:

برگزاری همایش بزرگداشت هفته دفاع مقدس در گلپایگان

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گلپایگان گفت: هم‌زمان با برگزاری 200 عنوان برنامه، همایش بزرگداشت هفته دفاع مقدس در گلپایگان برگزار می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمود فروزاد  امروز در نشستی با حضور خبرنگاران به مناسبت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: هفته دفاع مقدس یادآور ایثارگری‌ و جان‌فشانی ایثارگران، شهدا و مردم گران‌قدر ایران اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه تقارن هفته دفاع مقدس با ایام ماه محرم نشانه برای اتصال و ارتباط دفاع مقدس با نهضت عاشورا است، تصریح کرد: دفاع مقدس امتداد عاشورا است، اگر حضور همه جانبه مردم مردم در صحنه نبود جنگ تحمیلی 8 ساله که از سوی رژیم بعث عراق با حمایت همه جانبه قدرت‌های جهانی به ایران تحمیل شد به دفاعی مقدس تبدیل نمی‌شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گلپایگان با بیان اینکه دفاع مقدس یک فرهنگ که متعلق به اقشار مختلف مردم است، بیان داشت: مهم‌ترین ویژگی انقلاب ما مردمی بودن است که در عرصه‌های مختلف به منصه ظهور رسیده است.

وی اذعان کرد: در جنگ تحمیلی رزمندگان بدون در اختیار قرار داشتن تجهیزات لجستیکی و فراگرفتن آموزش نظامی، تنها با تکیه بر قدرت لایزال الهی در مقابل دشمن تا بن دندان مسلح پیروز میدان شدند.

فروزاد با بیان اینکه فرهنگ جنگ به عنوان یک گنجینه گران‌بها است، تصریح کرد: فرهنگ و تجربه جنگ 8 ساله الگوی تمام عیار برای همگان است، روحیه ایثار و از خودگذشتگی عامل اصلی پیروزی‌ها در عرصه‌های مختلف است.

وی با اشاره به اینکه هفته دفاع مقدس 31 شهریور ماه تا 6 مهر ماه در سطح شهرستان با 200 عنوان برنامه برگزار می‌شود، بیان داشت: روز جمعه حلقه‌های صالحین در قالب با میقات صالحین در محل نماز جمعه گلپایگان و گلشهر برگزار می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گلپایگان گفت: نواختن شدن زنگ مقاومت در مدارس شهرستان، اعزام تیم پزشکی و اردوهای جهادی به مناطق محروم شهرستان، نشست سیاسی با موضوع عاشورا، عطر افشانی قبور مطهر شهرستان، سخنرانی راویان دفاع مقدس در مدارس شهرستان، دیدار با خانواده معظم شهدا از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.

وی گفت: روز چهارشنبه 6 مهر ماه همایش بزرگداشت هفته دفاع مقدس در سالن اندیشه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گلپایگان برگزار می‌شود.

فروزاد با بیان اینکه در دنیایی که استکبار جهانی با هجمه‌های مختلف جنگ به راه انداخته است وظیفه مردم مقاومت است، افزود:«ما می‌توانیم» شاهکلید برون رفت از حربه‌ دشمنان است.

وی بیان کرد: در آستانه هفته دفاع مقدس جشنواره مالک اشتر در محل ناحیه بسیج با هدف تجلیل از رده‌های برتر پایگاه‌های بسیج برگزار و هدایایی به رسم یاد به آنان اهدا می‌شود.

 

انتهای پیام/م

 

مراسم هفته دفاع مقدس در گلپایگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.