مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان تهران:

هیئت های حسینی اقلام مصرفی خود را با نرخ مصوب تهیه کنند

کوهستانی درآستانه ماه محرم و صفر گفت: طبق روال سال های گذشته اقلام پرمصرف و ضروری هیئت های مذهبی با قیمت مصوب کمیته راه های تنظیم بازار عرضه می‌شود.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه خبر، علی کوهستانی، معاون مدیریت توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان تهران، گفت: طبق روال سال‌های گذشته ستاد تنظیم بازار کشور و به تبع آن کمیسیون تنظیم بازار استان تهران و کمیته راه های تنظیم بازار برای کنترل قیمت و تنظیم بازار و تعیین سهمیه حمایتی برای ایامی از سال که مصرف بالاست برنامه ریزی هایی دارند.

وی افزود:بر اساس این برنامه ریزی ها همه هیئت های مذهبی دارای مجوز سازمان تبلیغات اسلامی می توانند اقلام مصرفی اساسی شان را با قیمت مصوب کمیته تنظیم بازار مشخص کرده در سطح شهر تهران و شهرهای تابعه دریافت کنند.

وی ادامه داد: برنج وارداتی با قیمت4 هزار و  150 تومان، شکر سفید با قیمت 2 هزار و 650 تومان، گوشت قرمز تازه گوسفندی با قیمت ۳۰ هزار و۶۰۰ تومان، گوشت قرمز منجمد وارداتی از ۲۱ تا 23 هزار و 500 تومان و مرغ منجمد با قیمت 5 هزار و 300 تومان در اختیار هیئت های مذهبی قرار می گیرد.

کوهستانی خاطر نشان کرد: با توجه اعلام شرکت بازرگانی دولتی و شرکت پشتیبانی امور دام، عرضه این محصولات در شروع کار برای هیئت ها سهمیه بندی شده که البته فقط برنج را در بر می گیرد و در تامین سایر اقلام محدودیتی نداریم. در صورت نیاز بیشتر هیئت ها در مراحل بعد برنج بیشتری در اختیارشان قرار می گیرد.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان تهران، برای عرضه این محصولات شش نقطه در شهر تهران مشخص شده تا هیئت ها راحت تر به این نقاط دسترسی داشته باشند. در ۱۵ شهرستان تابعه استان تهران در هر شهرستان یک مرکز مشخص کردیم که هیئت ها با مجوز سازمان تبلیغات اسلامی می ‌توانند اقلام مصرفی خود را از این مراکز تهیه کنند.روستاهای تابعه نیز می‌توانند با مراجعه به مرکز شهرستان اقلام مورد نیاز خود را تهیه کنند.

وی با بیان اینکه این روال در همه استان‌ها اجرا می‌شود گفت: برای دریافت این اقلام هیئت ها باید حتما مجوز معتبر سازمان تبلیغات اسلامی و کپی کارت ملی متولی هیئت را هنگام مراجعه همراه داشته باشند.

کوهستانی در پایان تاکید کرد: مردم می توانند در صورت مشاهده تخلفات با شماره 124 تماس بگیرند تا به آن رسیدگی شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار