مراسم تكريم و معارفه معاون صدای رسانه ملی برگزار شد

مراسم تكريم و معارفه معاون صدای رسانه ملی، با حضور قائم مقام رئيس سازمان صدا و سيما و جمعی از مديران برگزار شد.

سكان راديو به شاه‌آبادی سپرده شدبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی رسانه ملی؛ قائم مقام رئيس رسانه ملی در مراسم تكريم و معارفه معاون صدا با تأكيد بر ظرفيت‌های راديو در گفتمان‌سازی، از اهميت شناخت مخاطب و توسعه راديو سخن گفت.

حجت‌الاسلام و المسلمین موسوی مقدم در این مراسم با بیان اینكه در عصر تعدد رسانه ها، اثرگذاری رادیو از بین نرفته است و همچنان دوام و قوام دارد، گفت: یكی از اسرار این اثرگذاری قدرت سحر آمیز كلام و بیان است كه هم مخاطب را اقناع می‌كند، هم متنوع و قابل توسعه است و هم ذاتش هنری است كه در جان و دل می‌نشیند و ذهن مخاطب را تسخیر می‌كند. بدون آنكه باقی شئونات هنر از اثرش كم كند.

قائم مقام رئيس سازمان صداوسیما بالا رفتن نرخ متوسط شنونده‌های رادیو را در سال‌های اخیر نویدبخش دوام و ماندگاری این رسانه دانست و اظهار داشت: با وجود تعدد رسانه‌های امروز، طبیعی است كه اوضاع برای رادیو سخت شده باشد اما باید برای تداوم اثرگذاری این رسانه فراگیر، در عملكردش بازنگری كرد تا از مجموعه شرایط موجود ، رقابت های رسانه‌ای‌ و نیازهایی كه در مخاطب به وجود می‌آید، نتیجه مناسبی به دست آوریم.

وی با تأكید بر اینكه نیاز مخاطب باید به سرعت و به صورت مداوم رصد شود، گفت: رادیو ظرفیت جریان سازی و گفتمان سازی بالایی دارد و باید آن را توسعه داد.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی مقدم ابراز امیدواری كرد، رادیو بتواند متناسب با آخرین روش‌های روز جایگاهش را در میان مخاطبان حفظ كند.

وی با قدردانی از تلاش های معاون پیشین صدا در مدت تصدی این مسئولیت، ابراز امیدواری كرد معاون جدید صدا بتواند با بهره مندی از تجربیات فرهنگی و توانمندی ها و با انگیزه و خلاقانه برای اعتلای این معاونت و دوام و قوام رادیو گام بردارد.

دكتر شاه آبادی معاون صدای رسانه ملی نیز در این مراسم با تأكید بر اینكه رادیو رسانه شنیداری است و باید همه توانایی های آن بروز و ظهور یابد، گفت: باید برای پیشرفت رادیو در سه عرصه محتوا، فنی و معیشت كاركنان گام برداشت.

وی افزود: در عرصه محتوا پرچم شفافی برای تحول داریم و رادیو مستعدترین رسانه برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) است.

معاون صدا با اشاره به موارد تاكید شده در پیوست حكم رئیس سازمان تصریح كرد: باید ذیل تك تك این ماموریت ها مشخص شود كه رادیو باید به چه افقی برسد و برای رسیدن به این افق چه اقداماتی باید انجام گیرد.

شاه آبادی همچنین بر لزوم حفظ ارتقای ظرفیت و آموزش نیروی انسانی رادیو تأكید كرد و گفت: امیدوارم با تقویت یكپارچگی كاركنان این معاونت، رادیو مرجع پذیرش، تقویت، آموزش و ارتقای نیروی انسانی خود و صدور آن به بخش های دیگر سازمان باشد.

نسرین آبروانی نیز در این نشست با قدردانی از مدیران و كاركنان رادیو، افزایش مخاطبان رادیو را مدیون تخصص و تعهد مدیران شبكه های رادیویی دانست و ابراز امیدواری كرد در دوره جدید شاهد تحول و پیشرفت در این حوزه باشیم.

در این مراسم مشاور اجرایی و رئیس حوزه ریاست، مدیركل روابط عمومی‌، رئیس مركز پژوهش و سنجش افكار و مدیران صدای رسانه ملی حضور داشتند.

 

انتهای پيام/

 

سكان راديو به شاه آبادی سپرده شد

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار