تاکید نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی بر ارتقای بصیرت روحانیان

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی ارتقای بینش سیاسی ، تقویت قدرت تحلیل و افزایش بصیرت روحانیان را برای مقابله با توطئه های دشمنان اسلام خواستار شد.

تاکید نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی بر ارتقای بصیرت روحانیانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم  نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی ،در آستانه ماه محرم درهمایش طلایه داران تبلیغ در تبریز با اشاره به اینکه در حال حاضر روحانیون و طلاب در خط مقدم مقابله با توطئه های استکبار جهانی قرار دارند افزود: علما و روحانیون باید مسلح و آماده وارد عرصه مقابله با تفکرات غلط و انحرافی در جامعه شوند.


وی افزود : علما و روحانیون همچنین باید در فضای مجازی که یکی از ابزار تهاجم فرهنگی حضوری فعال داشته باشند.


امام جمعه تبریز تاکید کرد: روحانیون وعلما باید با مجهز شدن به علوم و فنون روز به شبهات پاسخ محکم و مستدل بدهند و اجازه ندهند شبهه افکنی آنان خللی در اراده آهنین مردم به ویژه نسل جوان ایجاد کند.


وی با بیان اینکه درک صحیح از اسلام ناب محمدی با تکیه بر کتاب و سنت ضرورت دارد ، گفت: علما و روحانیت به عنوان سنگربانان اسلام ناب محمدی باید با ابزار اندیشه اسلامی و خرد جمعی نقش خود را در این شرایط حساس ایفا کنند و تشکیل اتاق فکر همه جانبه نگر بیش از گذشته می تواند به ایجاد ارتباط لازم برای درک صحیح از اسلام ناب محمدی کمک کند.


نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی از روحانیت ، علما و طلاب خواست به تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در ترویج معنویت ، تربیت صحیح اخلاق اسلامی ، ترسیم سبک زندگی اسلامی به عنوان دغدغه مهم ایشان اهتمام جدی کنند.


در ابتدای این همایش مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با تاکید براینکه رسالت اصلی روحانیون تبیین فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت است، خاطرنشان کرد: گسترش فرهنگ متعالی ایثار و شهادت تنها با همت همگانی روحانیون و علما ممکن است.


حسینی گفت: ماه محرم فرصت مناسبی است برای تحلیل مسائل مختلف از جمله مسائل انحرافی ، عرفان های نوظهور و پاسخگویی به شبهات که در این میان روحانیون و علما می توانند نقش مهمی ایفا کنند.

انتهای پیام/خ

همایش طلایه داران تبلیغ در تبریز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.