رئیس سابق سیا از سخنان ترامپ درباره برجام انتقاد کرد

رئیس سابق سیا از سخنان دونالد ترامپ درباره برجام در مجمع عمومی سازمان ملل متحد انتقاد کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سی ان ان، مایکل هیدن، رئیس سابق سازمان جاسوسی آمریکا (سیا) از سخنان اخیر دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در خصوص توافق هسته ای ایران (برجام) در هفتاد و دومین جلسه مجمع عمومی سازمان ملل متحد انتقاد کرد.


مایکل هیدن در گفتگو با این شبکه تلویزیونی ضمن تند و نامناسب توصیف کردن لحن ترامپ درباره توافق هسته ای ایران گفت: او (ترامپ) از توافق ایران به شدت انتقاد و آن را مایه شرم سازی آمریکا توصیف کرد و به نظر من لحنی که او استفاده کرد باز هم کمی تند بود.


هیدن در ادامه درباره اقدام ترامپ به تهدید کردن ایران مبنی بر اینکه توافق هسته ای ایران را تصدیق نخواهد کرد، گفت: اگر قرار بر مذاکره باشد، پس چرا شما قصد دارید به جهان نشان دهید که ایالات متحده شریک مذاکره کننده باثباتی نیست؟ چرا از قراردادی که دولت پیشین آمریکا آن را به امضا رسانده است، فرار می کنید؟


او در ادامه افزود: بسیاری از شرکت کنندگان در جلسه مجمع عمومی سازمان ملل در حالی جلسه را ترک کردند که در خصوص سیاست ریاست جمهوری ترامپ دچار ابهام شده بودند.


هیدن افزود: ابهامی که در سخنان رئیس جمهور در خصوص سیاست آمریکا وجود داشت بسیاری از شرکت کنندگان در این جلسه را عصبی کرده بود.

 

انتهای پیام/

 

انتقادها از سخنرانی ترامپ در مجمع عمومی سازمان ملل همچنان ادامه دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار